پیروزی تک گله شهر خودرو برابر استقلال در نیمه نخست

شهر خودرو موفق شد تا با گل حسین مهربان نیمه نخست بازی با استقلال را به نفع خود به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم بازی را با احتیاط شروع کردند و در دقایق ابتدایی به دنبال محک زدن یکدیگر بودند. دقیقه ۱۰ آبی‌پوشان این فرصت را داشتند تا با کاشته میلیچ قفل دروازه رحمتی را فرو بریزند اما توپ به تیرک بالایی دروازه برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد. در ادامه این سرخ‌پوشان بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و دفاع استقلال را برای دقایقی تحت فشار قرار دادند. نبض بازی قوت گرفت و حملات دو تیم ادامه داشت.

آبی‌ها یک بار دیگر در دقیقه ۲۵ بازی این فرصت را داشتند که با ضربه سر به گل برسند اما مدافع شهر خودرو توپ را از روی خط دروازه دور کرد تا شاگردان مجیدی بار دیگر در یک قدمی گل‌زنی ناکام بمانند. در حالی که پس از کولینگ بریک به نظر می‌رسید شهر خودرو طراوت بیشتری در میدان دارد بالاخره حرکت بازیکنان قرمز پوش از سمت چپ دفاع استقلال نتیجه داد و حسین مهربان توپ را به طاق دروازه آبی‌های پایتخت کوباند.

پس از دریافت گل توسط استقلالی‌ها، بازی متعادل شد و دقایق آخر نیمه اول گذشت تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. با این نتیجه شهرخودرو ۴۵ دقیقه فرصت دارد تا نتیجه را حفظ و بار دیگر خود را به لیست مدعیان کسب سهیمه آسیایی وارد کند.

کد خبر 437596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.