۵ پروژه روکش آسفالت راه‌های استان اصفهان بهره برداری شد

عملیات اجرایی آسفالت باند دوم محور اصفهان- اردستان همزمان با بهره برداری از پنج پروژه دیگر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عملیات اجرایی آسفالت پروژه باند دوم بزرگراه اصفهان- اردستان عصر امروز - پنجشنبه ۱۶ مرداد- با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد. این محور حد فاصل کمشچه تا سه راهی بغم به طول ۷۲ کیلومتر زیرسازی شده است و ۲۲ کیلومتر آن آسفالت می‌شود. این پروژه با اعتبار یکصد میلیارد ریال اجرا خواهد شد و به گفته مسئولان امر تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

همزمان با آغاز پروژه آسفالت باند دوم بزرگراه اصفهان- اردستان با حضور وزیر راه و شهرسازی پنج پروژه دیگر به صورت نمادین بهره برداری شد و پنج پروژه دیگر آغاز به کار کرد.

آسفالت گرم به طول ۳۴۵ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال که از پروژه‌های سال ۹۸ بود، امروز به بهره داری رسید و همزمان عملیات اجرایی آسفالت گرم به طول ۳۳۵ کیلومتر راه‌های استان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

همچنین پروژه سیلکت راه‌های روستایی استان اصفهان به طول ۳۷۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و همزمان عملیات اجرایی سیلکت راه‌های روستایی استان به طول ۴۵۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال آغاز شد. پروژه بازیافت سرد قطعه یک و دو به طول ۱۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و همزمان عملیات بازیافت سرد قطعه سه به طول ۹ کیلومتر در سال ۹۹ با اعتبار یکصد میلیارد ریال آغاز می‌شود.

بهره برداری از پروژه میکروسرفیسینگ به طول ۳۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی بود و همزمان عملیات اجرایی پروژه میکروسرفیسینگ با الیاف مسلح به طول ۷۴ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین آسفالت SMA به طول سه کیلومتر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ادامه این پروژه در سه کیلومتر دیگر آغاز شد.

کد خبر 437583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.