شرط تخصیص سهمیه سوخت یارانه‌‎ای به آژانس‌های قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تخصیص سهمیه سوخت یارانه ای آژانس‌های تاکسی تلفنی بر اساس پیمایش خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و دستورالعمل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مقرر شد به منظور نظارت بر عملکرد آژانس‌های تاکسی تلفنی و همچنین مدیریت و نظارت بر نحوه مصرف سوخت، مدیران آژانس‌ها تا ۲۰ مرداد سال جاری پیمایش خودروهای تحت نظارت خود را در سامانه تلتا به صورت روزانه ثبت کنند.

وی با ذکر این نکته که برقراری سهمیه سوخت یارانه ای در ماه‌های آینده بر اساس پیمایش خودروها خواهد بود، افزود: به منظور اجرایی شدن این امر، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور زیرساخت لازم را برای فعال سازی نرم‌افزار اختصاصی آژانس‌ها جهت نصب در دفاتر آن‌ها فراهم کرده است و ارائه نشدن گزارش پیمایش خودروهای فعال توسط مدیران آژانس‌ها باعث حذف سهمیه سوخت تخصیصی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت www.telta.ir می‌توانند ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی کلیه آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

عرشیان تصریح کرد: کاهش تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان غیرفعال، صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش بهره وری از مزایای اجرای این طرح است.

کد خبر 437536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.