ابتلای ۲۰ نفر پرسنل بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان به کرونا

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از ابتلای ۲۰ تن از کادر درمانی این بیمارستان به کرونا خبر داد و گفت: ۵۰ نفر افراد دچار سوختگی مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شدند.

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: تاکنون ۵۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان سوانح سوختگی بستری شدند که این بیماران هم سوخته بوده و مبتلا به کرونا شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از این بیماران با ۵۵ درصد سوختگی دچار بیماری حاد کرونا شده، افزود: پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از روز ۲۹ اسفندماه انجام شد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: تاکنون ۲۰ نفر از پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان به کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار معادل پنج درصد تعداد کل پرسنل بیمارستان سوانح سوختگی است.

وی با اشاره به اختصاص یک بخش آی سی یو ۹ تختی به بیماران مبتلا به کرونا که دچار سوختگی شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون پنج بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: دو ماه گذشته ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان سوانح سوختگی بستری شده اما در حال حاضر با رعایت مردم به یک شرایط عادی و خوب در خصوص بستری بیماران کرونایی رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد موارد سوختگی کاهش یافته اما وجود بیماران مبتلا به کرونا که دچار سوختگی هستند کار را برای کادر درمانی این بیمارستان سخت می‌کند.

کد خبر 437507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.