ثبت ملی جشنواره تئاتر مهر کاشان/احداث بازارهای تجاری بندرخمیر

در این بسته خبری از ساماندهی بلوار شهید آقاپور خوی تا بازسازی و اصلاح تابلوهای مخدوش یاسوج و بهره برداری از دو پل در خرم آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

احداث بازارهای تجاری شهرداری بندر خمیر

شهرداری بندر خمیر در نظر دارد سه پروژه بزرگ احداث واحدهای تجاری را با موقعیت‌های ممتاز به صورت مشارکتی با سرمایه گذاران اجرا کند.

لزوم نوسازی و استاندارد سازی وسایل بازی شهرداری‌های البرز

فتانه شکراللهی، مدیرکل استاندارد البرز از شهرداری‌های استان خواست نسبت به نوسازی و استاندارد سازی وسایل بازی و سرگرمی پارک‌های استان اقدام لازم را انجام دهد.

بهره برداری از دو پل در خرم آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد گفت: پل‌های اناری و آیت‌الله کمالوند تا پایان مردادماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

ثبت ملی جشنواره تئاتر مهر کاشان

سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان گفت: جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به عنوان یک رویداد فرهنگی و هنری در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسید.

ساماندهی بلوار شهید آقاپور خوی

محرم اکبرزاده، شهردار خوی گفت: ساماندهی بلوارهای شهری از جمله پروژه‌هایی است که در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته برای بهسازی فضاهای عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار گرفته و ساماندهی بلوار شهید آقاپور نیز در همین راستا از سوی شهرداری اجرا شده است.

بازسازی و اصلاح تابلوهای مخدوش یاسوج

حجت الاسلام ایرج جمال سیرت، مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با بیان اینکه بازسازی و اصلاح تابلوهای مخدوش شهر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بنا به ضرورت ایجاد شده تابلوهای میدان عدل، شاهدها، شهداها، ارم و کاشانی‌ها مرمت و بازسازی شد.

تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کردستان

سرکه وت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از امضا تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کردستان خبر داد و گفت: این مهم در راستای استفاده از توانایی‌های علمی، فرهنگی، ارتباطی و ظرفیت‌های طرفین در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین شهرداری سنندج و مجمع جوانان انجام شده است.

مهار آتش سوزی گسترده نیروگاه شهید باکری سمنان

اسماعیل پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی از اعزام همزمان هر پنج ایستگاه آتش نشانی سمنان به همراه ۲۰ نفر آتش نشان و چهار خودروی آتش نشانی به همراه سه تانکر آبرسانی پشتیبانی برای امدادرسانی این حادثه خبر داد.

استفاده از دوچرخه نیازمند فرهنگ سازی است

محمد همتیان، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: استفاده از دوچرخه در محیط شهری نیازمند فرهنگ‌سازی و گذر زمان است.

تخریب یک مسجد در کاشان

روح الله فدایی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نشت آب از یک منزل مسکونی موجب وارد آمدن آسیب‌هایی به بناهای مجاور از جمله یک باب مسجد شد.

کد خبر 437491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.