کلنگ احداث ۲۴۲ واحد مسکن در شهر تودشک زده شد

کلنگ پروژه احداث ۲۴۲ واحدی در قالب طرح اقدام ملی مسکن شهر تودشک از توابع شهرستان نائین با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، کلنگ زنی احداث پروژه ۲۴۲ واحدی شهر تودشک در قالب طرح اقدام ملی مسکن و با هدف تولید و عرضه مسکن پایدار انجام شد.

تعداد پلاک برای واگذاری در این پروژه، ۱۲۱ پلاک زمین است. هر پلاک به دو نفر به صورت اجاره واگذار می‌شود که در مجموع ۲۴۲ واحد در ۱۰ هکتار زمین ساخته خواهد شد.

این قطعه‌ها پس از اخذ پروانه ساخت و آغاز عملیات اجرایی از سوی متقاضی، در قالب فروش اقساطی پنج ساله و با دو سال تنفس واگذار خواهد شد.

با توجه به اینکه تودشک از شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر است، ساخت واحدها به صورت ویلایی طراحی شده و زیربنای مفید هر واحد ۸۰ تا ۱۰۰ متر است. به ازای هر یک واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۸ درصد به متقاضی ارائه خواهد شد.

شهر تودشک در شرق بخش کوهپایه شهرستان اصفهان و در ۶۰ کیلومتری شمال شهرستان ورزنه قرار دارد.

اسلامی پس از کلنگ زنی این پروژه، برای افتتاح فاز سوم محور نایین-انارک- خور- طبس به شهرستان نائین می‌رود. این طرح بزرگ و ملی به لحاظ ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ یکی از مهمترین پروژه‌های راهسازی استان اصفهان محسوب می‌شود و دارای چند فاز است که فاز یک و دو آن پیش از این به بهره برداری رسیده و فاز سوم این محور که از ایستگاه راه آهن تا ابتدای شهر انارک با طول ۴۰ کیلومتر است، امروز بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در حوزه‌های مسکن و راهسازی، امروز به اصفهان آمده است.

کد خبر 437488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.