یکی از دلایل حضورم در گیتی پسند وحید شمسایی بود

بازیکن گیتی پسند گفت: چند سال برای بستن قرار داد با گیتی پسند می‌آمدم، اما اتفاقاتی رخ می‌داد که مانع می‌شد ولی خدا را شکر امسال بدون هیچ مشکلی با این باشگاه قرار داد امضا کردم.

علیرضا وفایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با پیوستن به تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: گیتی پسند تیم بزرگی است که همه بازیکنان بزرگ دوست دارند در این تیم حضور داشته باشند من هم از این قضیه مستثنی نیستم. گیتی پسند کادری قوی با یک سرمربی خوب دارد که وحید شمسایی یکی از دلایل من برای پیوستن به این تیم بود.

وی اضافه کرد: چند سال برای بستن قرار داد با گیتی پسند می‌آمدم، اما اتفاقاتی رخ می‌داد که مانع می‌شد، ولی خدا را شکر امسال بدون هیچ مشکلی با این باشگاه قرارداد امضا کردم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه گیتی پسند دوازده سال است که در لیگ برتر فوتسال فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: گیتی پسند با وجود اینکه شخصی است همیشه در کورس قهرمانی قرار داشته که باید از مدیریت این مجموعه به خاطر سرمایه گذاری در فوتسال تشکر کرد.

وفایی در خصوص مبلغ قراردادها، تصریح کرد: مبلغ قرار دادها نسبت به قدیم بهتر شده، به خصوص بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون که با هم رقابت دارند.

وی با اشاره به اینکه وحید شمسایی شناسنامه فوتسال ایران است، گفت: این مربی در زمان بازی کارهای بزرگی انجام داده است، در زمان مربیگری هم سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را دارد. دو سال فعالیت نداشت که دوباره شروع به کار کرد. به نظرم حضور آدم‌های بزرگ مانند شمسایی می‌تواند به ورزش کمک کند.

کد خبر 437487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.