اتمام عملیات پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین و صباحی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان‌های پروین و صباحی به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای فاز دوم عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین و صباحی اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: در قالب این پروژه پیاده‌روسازی خیابان پروین با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار و خیابان صباحی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه به دنبال برند کردن منطقه در حوزه سرمایه گذاری هستیم، تصریح کرد: سرمایه گذاران امروز رویکرد مثبتی به منطقه ۱۰ دارند؛ چرا که به این اعتقاد رسیده‌اند اگر وارد مشارکت با شهرداری منطقه شوند، همراهی و تعامل همه جانبه با سرمایه گذار را شاهد خواهند بود به همین دلیل وقتی فراخوان پروژه‌های مشارکتی منتشر می‌شود، تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران شرکت می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد منطقه ۱۰ در مسیر درستی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مزارع گیاهان دارویی، توسعه گردشگری سلامت، احداث کلینیک‌های خودرو، ایجاد کلینیک‌های ساختمانی، وجود ظرفیت بازار پرندگان زینتی، ایجاد نمایشگاه‌های کفش و … تنها بخشی از ظرفیت‌های منطقه ۱۰ است که می‌تواند برای منطقه و شهر ارزش آفرینی و ثروت آفرینی داشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه در هر جامعه‌ای نیروی انسانی از جمله شاخص‌های اصلی توسعه پایدار است، تصریح کرد: منطقه ۱۰ در این حوزه قابلیت‌های خوبی دارد، به طوری که شاهد حضور نخبگان، جوانان و بانوان ارزشمند و شایسته‌ای در منطقه هستیم که در کنار وجود مراکز فرهنگی ورزشی، می‌تواند در توسعه پایدار شهر کمک کننده باشند.

وی ادامه داد: رویکرد منطقه ۱۰ در چند سال اخیر هم اندیشی با گروه‌های مرجع و تأثیرگذار مثل نخبگان، روحانیون، جوانان، سرمایه گذاران، معتمدان و … بوده تا از نظرات آنها برای پیشبرد امور منطقه استفاده کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر منطقه ۱۰ برای داشتن سازمانی متعالی در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های کلان تدوین شده در اسناد بالادستی شهر همچون اصفهان ۱۴۰ و برنامه‌های محوری شورای اسلامی شهر عزم خود را جزم کرده تا بتواند نقش خود را در توسعه و تعالی متوازن شهر اصفهان به درستی ایفا کند.

کد خبر 437485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.