بارتومئو: جوانان بارسا فروشی نیستند

رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرده است که بازیکنان جوان این باشگاه به هیچ عنوان در لیست فروش قرار ندارند و این باشگاه در پرورش استعدادهای خود برای ساخت نسلی طلایی از بازیکنان مصمم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین صحبت‌های خود اذعان کرده است که قصد فروش هیچ‌ کدام از بازیکنان جوان تیمش را ندارد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: فرانسیسکو ترینکائو فروشی نیست. درواقع مسئله این است که قصد فروش هیچ‌ کدام از بازیکنان جوان خود را نداریم. پدری، فاتی، تراشتگن، ریکی پیگ و آراخو افرادی هستند که حضورشان در تیم قطعی است و برنامه‌ای برای فروش آن‌ها نداریم.

بارتومئو در خصوص دلیل عدم تمایل برای فروش این بازیکنان گفت: در حال ساخت نسل جوان و با استعدادی از بازیکنان برای آینده هستیم و قصد نداریم برنامه خود را در این زمینه دچار تغییر و تحول کنیم.

رئیس باشگاه بارسلونا در پایان در خصوص شرایط این بازیکنان در فصل بعدی تصریح کرد: البته که این بازیکنان در فصل بعدی هرکدام به تیم کمک خواهند کرد و جایگاه مهمی خواهند داشت. تعدادی از آن‌ها به تیم بارسلونا ب خواهند رفت و تعدادی نیز به جمع بازیکنان اصلی اضافه می‌شوند.

کد خبر 437477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.