روزنامه‌های ورزشی ۱۶ مرداد؛ جنگ آسیایی استقلال و شهرخودرو

استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل سپاهان برای تثبیت جایگاه دومی خود به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۱۶ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس تمام فرصت‌های مصالحه را سوزاند" به آخرین اظهارات برانکو در خصوص شکایتش از پرسپولیس پرداخت، شکایتی که گویا پیام آور اتفاقات منفی و محرومیت‌ها برای سرخ‌پوشان خواهد بود.

"گل" با عنوان"بازی انتقام از همه" به مصاف استقلال و شهرخودرو پرداخت، مصافی که رحمتی در آن نقش مهمی در زمین دارد و برای اولین بار در مقابل فرهاد مجیدی بعد از آغاز دوران مربیگری فرهاد مجیدی پرداخت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تسویه کامل آپشن توافق مالی+ پیش قرارداد" به شروط سخت ستاره‌های سرخابی برای تمدید قرارداد با این تیم‌ها پرداخت، شروطی که شاید منجر به فروش این بازیکنان و ترانسفر شدن آنها شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جنگ آسیایی استقلال و شهرخودرو" به مصاف حساس استقلال و شهرخودرو پرداخت، دیداری که در آن شهر خودرو در سودای احیای امید سهمیه لیگ قهرمانان و استقلال در آن به فکر تثبیت جایگاه دومی است.

"ایران ورزشی" با عنوان"اجازه بدهند فرهاد با آرامش کار کند" به اظهارات علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال پرداخت، کسی که معتقد است فرهاد مجیدی پتانسیل ماندن روی نیمکت استقلال را دارد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"میراث شوم" به نقش منفی نهادها و مسئولین مختلف در انتخاب مدیری در پرسپولیس پرداخت که با تازگی بازداشت شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "یه فکری برای بردن تیم فکری " به مصاف سپاهان و نساجی پرداخت، تقابلی که آخرین بارقه‌های امید سپاهان برای بازگشت به کورس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی است.

"سبز سبزم" با عنوان "نگذارید پرسپولیس با پیروزی جام را بالای سر ببرد" به تقابل ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پرداخت، تقابلی که قرار است در روز اهدای جام قهرمانی به سرخ‌پوشان باشد.

کد خبر 437471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.