آسفالت بیش از ۳۹ هزار مترمربع از معابر شهری اسالم

شهردار اسالم گفت: شهرداری از سال ۱۳۹۶ تاکنون بیش از ۶۰ کوچه و خیابان، به مساحت ۳۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر این شهر را آسفالت کرده است.

مسعود قوی پنجه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری اسالم برابر دستورالعمل بودجه، بهسازی و اصلاح معابر عمومی برای تردد راحت و آسان شهروندان این شهر است.

وی افزود: برای آسفالت معابر شهری، شهرداری از سال گذشته تاکنون قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از منابع داخلی و سه میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به این طرح اختصاص یافته و در این راستا با پیمانکار قرارداد منعقد کرده است.

شهردار اسالم ادامه داد: بر اساس این قرارداد نسبت به آسفالت خیابان امام خمینی (ره) در ورودی شمالی شهر و کوچه‌های بهار یک، دو، سه و غزالی به مساحت تقریبی چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع اقدام کرده است، که این طرح با آسفالت انشعابات خیابان تعاون و اتحاد تکمیل خواهد شد.

قوی پنجه گفت: در سه سال گذشته، آسفالت کوچه‌های جانبازان، دانشمند، بهاران، گل لاله، امیرکبیر، شهید بهشتی، گل محمدی یک و دو در منطقه سه راهی اسالم به خلخال، انشعابات خیابان وحدت شامل گلستان سه، هفت، هشت، ۹ و ۱۰ و انشعابات خیابان الزهرا شامل یاس یک، دو، سه، چهار، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵ و انشعابات انتهای فرزدقی شامل ربیع سه، چهار و پنج خیابان نور انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح خیابان جمهوری اسلامی و کوچه‌های کوثر سه، چهار، پنج، شش، گلایل، انارستان و انشعابات آن، مدرس، دانش، کشاورز، فرهنگ و انشعابات آن، افلاک، شهید قلی ارشادی، شهید راحلی مقدم، شهید سلمانی، شهید هاشمی، شهید عبدلی، آبشار یک، رودکی، افلاک، شهید خیمه کبود، شهید داداشی نژاد، خیام، سد ساحلی، توسکا و کوچه شرکت توبا به مساحت تقریبی ۳۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ آسفالت و بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، شهر اسالم از توابع شهرستان تالش در ۹۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 437454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.