عرضه اولیه "امین" انجام شد/ هر کد معاملاتی ۱۶۱ سهم

امروز چهارشنبه مورخ ۱۵ مردادماه، عرضه اولیه سهام شرکت "تامین سرمایه امین" با نماد "امین" در بورس تهران انجام شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز چهارشنبه مورخ ۱۵ مرداد ماه ۹۹، در مراسمی با حضور علی صحرایی، مدیرعامل بورس تهران و مدیرعامل تأمین سرمایه امین، تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "تأمین سرمایه امین" با نماد "امین" به روش ثبت سفارش در بورس تهران عرضه اولیه شد.

بر این اساس امروز چهارشنبه مورخ ۱۵ مرداد طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد ۸۴۰ میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و ۲۱۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه گذاری در روز معاملاتی یکشنبه نوزدهم مرداد ۹۹، جمعاً معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "تأمین سرمایه امین" با نماد "امین" به قیمت هر سهم ۱۰,۴۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران (عضو هیأت مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی (فیاس))، تعداد شرکت‌های فعال در بورس به ۳۴۱ شرکت رسید.

به گزارش ایمنا، پس از پایان عرضه اولیه به هر کد معاملاتی ۱۶۱ سهم معادل ۱۶۸ هزار تومان اختصاص یافت. لازم به ذکر است در این عرضه، بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شرکت کردند.

کد خبر 437416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.