شورای شهر تهران کار سیاسی نمی‌کند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: در شورا تلاش کردیم کار سیاسی نکنیم و اقداماتی را که در پارلمان شهری برای تدوین بودجه و کسب درآمد لازم است به کار گرفتیم.

به گزارش ایمنا، سیدابراهیم امینی اظهار کرد: جریان اصلاحات نیروهایی را نیاورد که کار سیاسی در شورا انجام دهند، بلکه با توجه به نیاز مدیریت شهری به تخصص‌های مختلف لیست را تنظیم کرد.

وی افزود: در شورا تلاش کردیم کار سیاسی نکنیم و اقداماتی را که در پارلمان شهری برای تدوین بودجه و کسب درآمد لازم است به کار گرفتیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: نظام را با کسانی که متصدی و کارگزاران نظام هستند، نباید یکی بدانیم و ممکن است انتقادات جدی به متصدیان وارد باشد و انتقاد به آنها را نباید انتقاد به نظام قلمداد کنیم.

امینی در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد: اکنون شاهد آن هستیم که در بالاترین رده‌ها نقدهای جدی بر عملکرد کارگزاران وارد می‌شود که این نکته قابل تأملی است و اینها نشان دهنده آن است که نقد به برخی از کارگزاران به عنوان نقد و مخالفت با نظام نیست و برای اینکه نظام را زنده نگه داریم، باید این فرصت را قائل شویم که اعتقاد و ذهنیت برخی از کارگزاران را مساوی با خود نظام ندانیم.

کد خبر 437393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.