حفظ مکان فعلی کارخانه نساجی قائمشهر/ پرداخت سهم مالیاتی شهرداری‌های گیلان

در این بسته خبری از برگزاری اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تا ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری ساوه و الزام دریافت باربرگ برای خودروهای بار درون شهری گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برقراری بیش از دو هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری

طی یک ماه گذشته، بیش از ۲ هزار تماس از طرف شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرارشده است که ۵۳ درصد آن رفع و حدود ۱۳۰ مورد به صورت ویژه بررسی شد.

ضرورت مناسب سازی معابر و پیاده‌روها برای تردد راحت‌تر معلولان

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان گفت: شهرداری‌ها در راستای مناسب سازی معابر برای تردد راحت‌تر معلولان، اقدامات اساسی را انجام دهند.

برگزاری اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت سومین هفته فرهنگی قزوین؛ اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین برگزار می‌شود.

ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری ساوه

عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری ساوه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص و تلاش کارگران سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانی شهرداری آغاز شد.

پرداخت سهم مالیاتی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گیلان

محسن محمدی پور، مدیرکل امورمالیاتی گیلان از پرداخت حدود ۸۰ میلیارد تومان سهم مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان طی امسال خبر داد.

اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه در شهر قدس

مسعود مختاری، شهردار شهر قدس از اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه با استفاده از ۵۳ هزار اصله انواع گل دائمی و فصلی در طرحی زیبا و چشم‌نواز در بوستان «آب‌شن» شهرقدس خبر داد.

الزام دریافت باربرگ برای خودروهای بار درون شهری

مهدی کمال غریبی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: از اول شهریورماه سهمیه سوخت (گازوئیل) خودروهای بار درون شهری که در سامانه ثبت نام ننموده و نسبت به دریافت باربرگ اقدامی نکرده‌اند با کاهش سوخت ۱۰ درصدی مواجه خواهند شد.

احداث کمربندی "شهید سلیمانی" خوی

محرم اکبرزاده، شهردار خوی از احداث کمربندی "شهید سلیمانی" در این شهر خبر داد.

پاکسازی معابر شهری ارومیه

حامد صفاری، دبیر ستاد مدیریت بحران (مقابله با کرونا) شهرداری ارومیه گفت: بیش از دو میلیون لیتر مواد ضدعفونی برای پاکسازی معابر شهری استفاده شد.

کارخانه نساجی قائم شهر هویت این شهر است

مهندس صالح زاده، شهردار قائم شهر از حفظ نساجی شماره یک قائم شهر در مکان فعلی و حمایت‌های مالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت بهسازی و تجهیز و اورهال این کارخانه خبر داد.

کد خبر 437385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.