فکری: امیدوارم هیچ ورزشکاری در جامعه کسالت نداشته باشد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم هیچکدام یک از ورزشکاران را در جامعه کسالت نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار کرد: فوتبال باعث می‌شود تا بتوانیم دوستان خود را از نزدیک ببینیم و این ورزش به دوستی‌های جدید کمک می‌کند. برای قلعه نویی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در ورزش و فوتبال در سلامتی کامل باشد و هیچکدام یک از ورزشکاران را در جامعه کسالت نداشته باشند.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه بابت پشتیانی هایی که انجام می‌دهند تشکر می‌کنم، همه اعضای باشگاه به درستی کار می‌کنند. در مدت حضورم توانسته ایم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندارن افزود: بازیکنان را برای بازی فردا آماده کرده ایم، افتخار می‌کنم به داشتن چنین بازیکنانی زیرا آن ها در این مدت تمام سختی ها را تحمل کردند و با همدلی تلاش کردند تا به نتایج خوبی برسیم. بازی فردا سخت است اما با توجه به انگیزه بازیکنان امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را بدست آوریم.

فکری اضافه کرد: با توجه به اینکه در این بازی میهمان هستیم در درجه اول به یک امتیاز فکر می‌کنیم اما بازی بسته ای را به نمایش نخواهیم گذاشت و نیک نگاهی به برد داریم. امتیاز گرفتن از تیم پر مهره سپاهان سخت است و امیدوارم با دست پر از اصفهان برویم.

وی با بیان اینکه از زمان شروع دوباره لیگ بازیکنان مصدومی داشته ایم، گفت: اما نفراتی که در اختیار داریم با انگیزه هستند و باعث شده اند که نتایج خوبی بگیریم در بازی فردا نیز بازیکنانی را در اختیار نداریم اما یقین دارم که بازیکنانمان با تمام وجود بازی خواهند کرد.

کد خبر 437382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.