۱۲ طرح ضد آمریکایی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ۱۲ طرح ضدآمریکایی در این کمیسیون خبر داد و گفت: قصد داریم هزینه‌های هرگونه اقدام آمریکا علیه ایران را برای این کشور افزایش دهیم.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری روز چهارشنبه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا، اظهار کرد: مجلس یازدهم دارای روحیه جهادی و ضداستکباری بوده و زمینه‌های مساعدی برای اقدامات لازم علیه آمریکا وجود دارد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از لحاظ تخصص، توانمندی و انگیزه در کار جهادی نسبت به مجالس سابق، در سطح بهتری قرار دارد و با توجه به وجود برخی باورهای اعتقادی در این کمیسیون، می‌توان به آینده آن امیدوار بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ۱۲ طرح مهم ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: این طرح‌ها به تدریج در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد تا بتواند اتفاقات جدیدی در احیای منافع ملی و افزایش هزینه برای آمریکایی‌ها در صورت ضربه‌زدن به منافع کشور را رقم بزند و خسارات کشور را جبران کند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: همچنین طرح دوفوریتی توقف اجرای پروتکل الحاقی در دستور کار هیئت رئیسه مجلس است و به زودی در دستور کار صحن قرار می‌گیرد.

کد خبر 437378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.