۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
محموله قاچاق در نطنز کشف شد

فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد محموله قهوه و نسکافه و مواد شوینده قاچاق به ارزش ۱.۵میلیارد ریال در شهرستان نطنز کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق، در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی محموله کالای قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی خودروی حامل محموله قاچاق را شناسایی و ضمن توقیف آن، محموله را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو مقدار زیادی کارتن حاوی قهوه, نسکافه و مواد شوینده قاچاق فاقد مجوز کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: اولویت اصلی نیروی انتظامی شهرستان نطنز برطرف کردن دغدغه امنیت مردم است و یکی از نگرانی‌های مردم به ویژه کشاورزان و دامداران در شهرستان نطنز موضوع وقوع سرقت بود که با تلاش و عزم و اراده نیروهای خدوم انتظامی شهرستان در ۳ ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز هستیم.

هادیان همچنین از کاهش ۷۵ درصدی سرقت احشام در سه ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: مشارکت مردم به ویژه دامداران در نصب دوربین و تجهیزات ضد سرقت نقش بسزایی در کاهش سرقت احشام داشته است.

فرمانده انتظامی نطنز از کاهش ۷۴ درصدی سرقت منازل و کاهش ۲۱ درصدی سرقت اماکن خصوصی در مقایسه با سال گذشته در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز خبر داد و از ارگان‌ها و اداراتی که در بحث ساخت و ساز فعالیت دارند خواست که پیوست امنیتی در ساخت و ساز منازل رو مد نظر قرار دهند تا شاهد کاهش سرقت منازل باشیم.

هادیان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را از بزرگترین افتخارات مجموعه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: نیروی انتظامی در ماه محرم در برگزاری مجالس و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا شهرستان نطنز عمل خواهد کرد.

کد خبر 437366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.