تنها کلاس‌های تابستانی تعطیل شده نه اماکن ورزشی/ منتظر ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی هستیم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: منتظر ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی اماکن ورزشی هستیم. در حال حاضر استخرها تعطیل هستند اما اگر چنین ابلاغی بشود، مانند چند ماه قبل همه اماکن ورزشی اعم از باشگاه‌های بدنسازی و غیره تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که روز گذشته سخنگوی ستاد مقابله با شیوع کرونای استان از بازگشت محدودیت‌ها در اصفهان و تعطیلی مجدد اماکن ورزشی سخن گفته بود، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌گوید: تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی ابلاغی به آنها نکرده، خبری از بسته شدن مجدد اماکن ورزشی اصفهان مثل باشگاه‌های بدنسازی نخواهد بود، اما کلاس‌های تابستانی ورزشی که مربوط به اوقات فراغت هستند، تعطیل هستند.

حسین زیبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی استان اصفهان، اظهار کرد: استانداری به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ کرده که هر گونه مکاتبه‌ای از سوی مرکز بهداشت و یا دانشگاه علوم پزشکی شود، لازم‌الاجراست. آخرین بخشنامه‌ای که به ما ابلاغ شد مربوط به تعطیلی کلاس‌های رشته‌های ورزشی مختلف و اوقات فراغتی در سطح شهر بود و ما نیز آن را برای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها ارسال کردیم.

وی افزود: امروز برخی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها تماس گرفته و گفتند که ستاد مقابله با کرونا دستور تعطیلی اماکن ورزشی را داده و به آنها گفتم که هر چه ستاد کرونا ابلاغ کرده را اجرا کنند.

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به دستور استانداری به این ارگان، خاطر نشان کرد: منتظر ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی اماکن ورزشی هستیم. در حال حاضر استخرها تعطیل هستند اما اگر چنین ابلاغی بشود مانند چند ماه قبل همه اماکن ورزشی اعم از باشگاه‌های بدنسازی و غیره تعطیل خواهد شد.

کد خبر 437365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.