روزنامه‌های ورزشی ۱۵ مرداد؛ جهانبخش در برایتون ماندنی شد

علیرضا جهانبخش وینگر این فصل برایتون که بازی‌های زیادی را برای این تیم نکرد اعلام کرد که قصد دارد فصل آینده نیز در این باشگاه بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۵ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "۹ نفره هم سپاهان را می‌بردیم " به کری خوانی نامجو مطلق برای سپاهان پرداخت، کری خوانی که مصاف استقلال و سپاهان در جام حذفی را بیش از پیش جذاب و حساس خواهد کرد.

"گل" با عنوان"پایان رؤیای کهکشان سازی" به رفتن احتمالی دژاگه و حاج صفی از تراکتور در پایان فصل و همچنین واگذاری قریب به یقین این باشگاه از زنوزی به مالکی دیگر پرداخت، دو اتفاقی که اگر رخ دهد می‌تواند پایان رؤیای کهکشان سازی تراکتور باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فرهاد لیست فصل بعد را آماده کرد" به عزم جزم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای موفقیت این تیم در بازی‌های کلیدی ادامه فصل پرداخت، دیدارهایی که مطمئناً تعیین کننده ماندن یا رفتن فرهاد مجیدی خواهد بود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پاداش ۶ میلیاردی در انتظار ببر سیاه" به پاداش‌های سنگین شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال پرداخت، کسی که با قول سعادتمند قرار است فصل آینده را هم در استقلال توپ بزند و می‌تواند هزینه‌های سنگینی را روی تیم آبی‌پوش تهران بگذارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"در برایتون می‌مانم و می‌جنگم " به اظهارات علیرضا جهانبخش پرداخت، کسی که شایعات زیادی متنی بر انتقال او به تیم‌های هلندی و ترکیه‌ای شنیده می‌شد و حالا با تکذیب این پیشنهادها از برنامه خود برای ماندن در براتون خبر می‌دهد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"حکایت نادر" به وضعیت عجیب محمد نادری دفاع چپ سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که اعتبار قراردادش با پرسپولیس تا ۱۰ تیرماه بود و از هشت تیرماه به دلیل مصدومیت در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد، این در حالی است که هنوز وضعیت فصل آینده این بازیکن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "بیقرار رونمایی دوباره از اسنتلی ترسناک هستیم" به امید سپاهانی‌ها برای پایان یافتن دوران افت کی‌روش اسنتلی پرداخت، مهاجمی که فصل گذشته با عملکردی درخشان برای سپاهان چشم‌ها را به خود خیره کرد تا سپاهان مجاب به تمدید قرارداد با او شود ولی هرگز در فصل جاری لیگ برتر نتوانست عملکرد فضل گذشته خود را تکرار کند.

کد خبر 437269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.