روحانی: ۸۰ اتوبوس تازه نفس در تمام خطوط شهر اصفهان توزیع می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید با هزینه‌ای افزون بر ۲۲۵ میلیارد تومان خریداری شده و همزمان با عید غدیر وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر خواهد شد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با توجه به شرایط تحریم، کاهش تولید اتوبوس و تخصیص نیافتن اتوبوس یارانه‌ای از سوی دولت افزایش یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر عمر ناوگان به ۱۰ سال رسیده است.

وی تصریح کرد: علیرغم این شرایط مدیران شهری درصدد کاهش عمر ناوگان بر آمدند تا کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان افزایش یافته و شاهد کاهش میزان آلایندگی ناوگان در سطح شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: بر این اساس اتوبوس‌های جدید دارای استاندارد یورو چهار خریداری شده که در کاهش آلاینده‌ها سهم به سزایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید با هزینه‌ای افزون بر ۲۲۵ میلیارد تومان خریداری شده و همزمان با عید غدیر وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه توزیع این اتوبوس‌ها به صورت خطی و کریدوری برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: توزیع اتوبوس‌ها به صورت عادلانه در تمام خطوط شهر تقسیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: با اضافه شدن اتوبوس به خطوطی که عمر ناوگان بالاتری دارد، سعی در کاهش عمر ناوگان داریم.

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 437268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید AE ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    1 0
    باسلام وخسته نباشید کاش یه نیم نگاهی هم به مسیرخط 79 میکردیدبخدا مردم این خط هم مال همین شهرهستندهرچی اتوبوس نو وشیک وتمیز وکولرداره مال خط پل یزدآباد وبقیه خطوطه هرچی اتوبوس داغون وخراب وازکارافتاده گذاشتیدخط 79 تازه اونم هربه 45 تا 1 ساعت یبارحرکت میکنه تراخدابرایبارم شده خط 79 را سواربشید این مسیرطولانی با این ماشین خیلی بی انصافیه
    • حسن اصفهانی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      خواهشا اتوبوس های خط فلاطوری رو هم افزایش بدید