سپاهان- نساجی/ میزبانی از غول کش در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال میزبان نساجی مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و نساجی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال

پنجشنبه، ۱۶ مردادماه، ساعت ۲۰:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: محمد حسین زاهدی فر

آخرین رویارویی: نساجی ۲- سپاهان ۲

پخش زنده: شبکه اصفهان

نیاز مبرم سپاهان به ۳ امتیاز

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف نساجی مازندران می‌رود که هفته گذشته در دیداری عجیب با اشتباهات داور مغلوب استقلال شد و با رده دوم جدول فاصله ۳ امتیازی پیدا کرد. شکست در بازی قبلی اما سپاهان را در وضعیتی قرار داد که در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ، ۳ امتیاز با رده دوم جدول فاصله داشته باشد و برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دیدار خانگی با نساجی داشته باشد.

حریف فردای سپاهان اما اصلاً حریف آسانی نیست و یکی از آماده‌ترین تیم‌ها از زمان شروع مجدد بازی‌ها به شمار می‌رود. نساجی که محمود فکری سرمربیگری آن را بر عهده دارد در این مدت تراکتور و فولاد، دو مدعی کسب سهمیه را شکست داده و استقلال و پرسپولیس را نیز متوقف کرده است.

سپاهان که با ۴۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد در صورت پیروزی امیدوار است حداقل یک پله در جدول صعود کند یا حداقل جایگاه خود را در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌ها حفظ کند.

سپاهان در حالی به مصاف تیم آماده نساجی می‌رود که دو بازیکن کلیدی خود یعنی علی مصلح و امید نورافکن را در اختیار ندارد اما از سوی دیگر سروش رفیعی با گذراندن محرومیت خود می‌تواند برابر نساجی به میدان برود و احتمالاً در خط هافبک در کنار محمد کریمی و مهدی کیانی بازی خواهد کرد. سجاد شهباززاده در کنار محسن مسلمان همیشه غایب و مصدوم (!) نیز دیگر غایبان سپاهان در بازی فردا به شمار می‌روند.

نساجی در اندیشه نیمه بالایی جدول

نساجی هرچند در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی برابر تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیایی گرفته اما نتایج ضعیف این تیم در ابتدای لیگ باعث حضور این تیم قائمشهری در نیمه دوم جدول رده بندی شده است. نساجی البته فردا فرصت دارد با پیروزی برابر سپاهان که البته کار آسانی نیست به رتبه هشتم و نیمه بالایی جدول رده بندی برسد، این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که نفت مسجد سلیمان از بازی معوقه با فولاد که فردا برگزار می‌شود ۳ امتیاز کامل را کسب نکند.

نساجی که هفته گذشته پرسپولیس را برای اولین بار پس از شروع مجدد رقابت‌ها متوقف کرد با محمود فکری، سرمربی جدید خود روند رو به رشدی را طی کرده است و از آماده‌ترین تیم‌های لیگ در این هفته‌ها به شمار می‌رود. شاگردان فکری پیش از بازی با پرسپولیس نیز در یک بازی دراماتیک پس از اینکه با دو گل از فولاد خوزستان عقب افتادند در نهایت در ۱۰ دقیقه پایانی آن دیدار شکست را با برد ۳ بر ۲ عوض کردند تا یک برد شیرین را جشن بگیرند. آخرین دیدار خارج از خانه نساجی نیز پیش از دیدار با فولاد بود جایی که نساجی در ورزشگاه آزادی استقلال را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

نساجی مازندران در حالی به مصاف سپاهان می‌آید که محمد مهدی نظری، مهاجم خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

ترکیب احتمالی نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمد عرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری، رحمان جعفری، روح‌الله باقری و حسین باباگلی

کد خبر 437263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.