دست‌فروشان بازار کرمان ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از ساماندهی دست‌فروشان بازار کرمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود ایرانمنش در این باره اظهار کرد: دست‌فروشان بازار کرمان به جنب بازار شهرداری، ابتدای خیابان ۱۷ شهریور انتقال خواهند یافت.

وی افزود: با توجه به لزوم آزادسازی معابر پیاده بازار و تسهیل در عبور و مرور و رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین تأکید و موافقت سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری، با پیگیری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری منطقه پنج (بافت تاریخی)، قطعه‌زمینی روبه‌روی مقبره مشتاقیه، جنب بازار شهرداری، که مالکیت آن با شهرداری بوده در حال آماده‌سازی است و پس از تکمیل به دست‌فروشان شناسنامه دار واگذار می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری با بیان این‌که مقرر شده تمام دست‌فروشان از بازار به این محل منتقل شوند، بر اهمیت و ضرورت ساماندهی دست‌فروشان تأکید کرد و گفت: هدف از این اقدام، این است برای افرادی که در خیابان‌ها و بازار کرمان سد معبر و مشکل ایجاد می‌کنند، راهکاری پیدا کنیم.

وی افزود: پیاده‌رو و خیابان، متعلق به همه شهروندان است؛ بنابراین، اصناف باید به قوانین پایبند باشند، به حقوق شهروندی احترام بگذارند و از سد معبر در پیاده‌روها و معابر عمومی پرهیز کنند.

ایرانمنش ادامه داد: دست‌فروشان می‌توانند برای ثبت‌نام و تکمیل پرونده به سازمان ساماندهی مشاغل شهری واقع در نبش چهارراه هفده شهریور مراجعه کنند.

کد خبر 437207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.