شهرداری سنندج از ایده‌های خلاقانه در مدیریت شهری حمایت می‌کند

شهردار سنندج با بیان اینکه جوانان با روحیه خلاقانه می‌توانند بهترین راه‌کارها را برای رفع مشکلات شهری و بازشدن مسیرهای تازه جهت ارتقاء زندگی شهری ارائه دهند، گفت: مجموعه شهرداری از ایده‌های خلاقانه جوانان این مرزبوم استقبال می‌کند.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: بهره‌گیری از فکر و ایده‌های خلاقانه جوانان در خصوص ایجاد شهری پیشرفته راه‌گشای برنامه مدیران و کمک کننده به توسعه شهری است.

وی با بیان اینکه جوانان با روحیه خلاقانه می‌توانند بهترین راه‌کارها را برای رفع مشکلات شهری و باز شدن مسیرهای تازه جهت ارتقا زندگی شهری ارائه دهند، افزود: مجموعه شهرداری از ایده‌های خلاقانه جوانان این مرزبوم استقبال می‌کند.

شهردار سنندج تصریح کرد: جذب ایده جوانان به فضای فرهنگی شهر جلوه‌ای جدید و در این راه کمک کننده است، به تبع اولویت ما بهره جستن از ظرفیت جوانان است و قطعاً بازتاب مطلوبی دارد.

صیدی با بیان اینکه شهرداری نهادی مردمی است افزود: امیدوارم امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری و مجمع جوانان سنندج صرفاً در حد امضا نباشد و مفاد آن عملیاتی شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی شهرداری و فعالیت‌های عمرانی در سنندج گفت: ما ابتدا با بدهی فراوانی شهرداری را تحویل گرفتیم، اما امروز با حمایت مدیریت عالی استان بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه رفع شده است.

شهردار سنندج با اشاره به پیشرفت مطلوب پیاده‌راه فردوسی افزود: برای ساخت و اتمام این پروژه که تاکنون رشد فیزیکی خوبی داشته است هیچ گونه دغدغه‌ای برای تأمین اعتبار نداریم و همه سعی ما تلاش بر اتمام آن است.

منبع: فارس

کد خبر 437191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.