۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
استانداردسازی معابر شهری ساری

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری از اجرای طرح بهسازی آسفالت و استانداردسازی معابر این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، لطف‌الله کریمی اظهار کرد: شهرداری ساری با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر به دنبال توسعه همه‌جانبه در بخش‌های مختلف بوده و توزیع عادلانه خدمات رویکرد اصلی این شهرداری در یک سال اخیر بوده است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در راستای عمران شهری با اجرای طرح‌های اجرایی و خدماتی با حذف برون سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در مسیر خدمت‌گزاری صادقانه، رفع دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان مرکز مازندران حرکت می‌کند تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب رضایتمندی شهروندان را نیز کسب کند.

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری گفت: شهرداری این شهر که در خط مقدم توسعه و پیشرفت شهری قرار دارد هدف اصلیش خدمت به مردم و دستیابی به توسعه پایدار شهری است در این راستا استانداردسازی معابر، پیاده‌روسازی و همچنین روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر را روزانه در دست اجرا دارد.

کریمی ادامه داد: لکه‌گیری و روکش آسفالت بیش از ۳۰ هزار مترمربع در چهار ماه نخست امسال عملکرد عمرانی این شهرداری در مناطق سه‌گانه شهری بوده که توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری و شهرداری‌های مناطق انجام‌شده است که می‌توان به روکش آسفالت روبروی ۶۰۰ دستگاه، خیابان معلم ۴۰، خیابان قارن نبش انقلاب، بلوار کشاورز فهمیده ۶۷، مهدشت روبروی مهدشت هشت، لکه‌گیری خیابان ورزش سه، بلوار دانشگاه خیابان اشرفی، کوی اصحاب-قُرق اشاره کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری ساری به رغم مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، پروژه‌های عمرانی متعددی را به مرحله اجرا درآورد تا هدفش را در توسعه عمران شهری و بهبود خدمات به شهروندان را به مرحله اجرا درآورد؛ اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ساری باهدف تأمین زیرساخت‌ها، ارتقای کیفی خدمات به شهروندان ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ساری اجرای جاده سلامت در کمربندی جنوبی را یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری در راستای تأمین سلامت شهروندان دانست و گفت: اجرای پروژه باند سلامت در کمربندی جنوبی شهر ساری در حال پیگیری و انجام است که می‌تواند به عنوان یکی از آیتم‌های تأمین سلامت شهروندان و روان سازی ترافیک به شمار آید. همچنین پروژه‌های پل تا پل و فاز سوم ابن شهرآشوب نیز در حال اجراست که امیدواریم با همت بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به نتیجه مطلوب برسانیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 437189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.