نصب اولین دوربین نظارتی جیرفت/واکسیناسیون کارگران خدمات شهری شهرداری

در این بسته خبری از تفاهم نامه همکاری شهرداری نیشابور با دانشگاه فردوسی مشهد تا واگذاری پارک بانوان شهرکرد به بخش خصوصی و تدوین سند توسعه محلات سمنان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واکسیناسیون رایگان کارکنان و کارگران حوزه خدمات شهری شهرداری‌ها

سید حبیب راضی، مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از واکسیناسیون ۱۲۴ هزار نفر از پاکبانان، کارکنان و کارگران حوزه مدیریت پسماند، آتش نشانی و آرامستان‌های شهرداری‌ها به صورت رایگان در برابر بیماری هپاتیت B در اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

ورودی‌های بوستان ساوه مسدود شد

سید محمد حسینی، شهردار ساوه گفت: با مصوبه شورای تأمین شهرستان و با هدف صیانت از شهروندان در برابر ابتلاء به ویروس کرونا از صبح امروز دریاچه و بوستان بام ساوه با نصب نیوجرسی‌های بتنی در ورودی‌ها، مسدود شد.

بررسی بیش از یک هزار پرونده در کمسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قزوین

در چهارماهه نخست سال جاری تعداد یک‌هزار و ۲۵۵ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قزوین بررسی و برای یک‌هزار و ۵۶ پرونده رأی صادر شده است.

ثبت نام ۱۴۰۰ راننده قزوینی برای دریافت وام

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از ثبت نام یک هزار و ۴۵۲ نفر از رانندگان تاکسی در قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد.

تدوین سند توسعه محلات سمنان

اکرم فدایی اسلام، مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهرستان سمنان گفت: بافت‌های ناکارآمد شهری در مقایسه با سایر مناطق شهری از جریان توسعه عقب افتاده و درصد بالایی از جمعیت شهر را در خود جای داده است، به منظور بهبود شرایط این مناطق، سند توسعه محلات هدف بازآفرینی سال ۹۹ برای شهر سمنان تدوین می‌شود.

واگذاری پارک بانوان شهرکرد به بخش خصوصی

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در پارک بانوان طرح واگذاری این پارک به بخش خصوصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نصب اولین دوربین نظارت تصویر شهر جیرفت

نعمت الله حسین زاده، شهردار جیرفت به طرح جامع پایش تصویر شهر جیرفت که به تأیید کمیته فنی پایش تصویر استان رسیده اشاره کرد و گفت: در این راستا اولین دوربین نظارت تصویر شهری در شهر جیرفت نصب شد.

پلمپ ساختمان‌های فاقد ضوابط شهرسازی سبزوار

محمدرضا آستانی، رئیس اداره جلوگیری از تخلفات ساختمانی شهرداری سبزوار گفت: ساختمان‌های فاقد ضوابط شهرسازی در سبزوار طبق قانون پلمب می‌شود.

ورودی‌های بوستان ساوه مسدود شد

سید محمد حسینی، شهردار ساوه گفت: با مصوبه شورای تأمین شهرستان و با هدف صیانت از شهروندان در برابر ابتلاء به ویروس کرونا از صبح امروز دریاچه و بوستان بام ساوه با نصب نیوجرسی‌های بتنی در ورودی‌ها، مسدود شد.

کد خبر 437174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.