امضاء تفاهم‌نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج از امضاء تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کردستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف استفاده از توانایی‌های علمی، فرهنگی، ارتباطی و ظرفیت‌های طرفین انجام شده است.

به گزارش ایمنا، سرکه وت نجفی اظهار کرد: استان کردستان و به تبع آن شهر سنندج همواره مهد جوانان خوشنام بوده که در سطح ملی و جهانی همواره در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی برای این استان افتخارات زیادی را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر به عنوان نهادی کاملاً مردمی بیش از هر دستگاهی نیاز به تعامل و همکاری شهروندان بویژه جوانان خوش فکر در جهت یاری رساندن به شهرداری به عنوان یک نهاد تأثیر گذار در خدمات رسانی به شهروندان را دارد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: استفاده از پتانسیل جوانان و سازمان‌های مردم نهاد یکی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری و شورای شهر است که امیدواریم با تعامل سازنده با تمامی سمن‌ها و انجمن‌های مردم نهاد بتوانیم در ارتقا خدمات به شهروندان گام برداریم.

نجفی از امضا تفاهم نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کردستان خبر داد و گفت: این مهم در راستای استفاده از توانایی‌های علمی، فرهنگی، ارتباطی و ظرفیت‌های طرفین در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین شهرداری سنندج و مجمع جوانان به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل انجام شد.

وی تصریح کرد: بسترسازی برای مشارکت هدفمند شهروندان در اداره شهر، انجام طرح‌های پژوهشی مشترک با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی و مسائل شهری، حمایت از طرح‌ها با رویکرد حقوق و وظایف شهروندی، زمینه‌سازی جهت استفاده از زیرساخت‌ها و اماکن شهرداری برای فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی و ایجاد بوستان جوانان (لاوان) با ایجاد بستر توسط شهرداری و حمایت مجمع جوانان از اهم تعهدات مطرح شده در اجرای تفاهم نامه است.

کد خبر 437172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.