آسفالت همه معابر خاکی بیرجند تا پایان آبان‌ماه

شهردار بیرجند گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که با شرکت آب وفاضلاب برای اجرای شبکه آب و فاضلاب این معابر منعقد شده در صورت انجام تعهدات این شرکت، تمامی معابر خاکی این شهر تا پایان آبان ماه آسفالت خواهند شد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در چهار ماه اول سال بیش از نه هزار تن آسفالت تولید کرده که تاکنون ۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر بیرجند آسفالت، روکش و لکه‌گیری شده است.

وی تصریح کرد: برابر قولی که قبلاً به شهروندان داده شده آسفالت معابر خاکی شهر که به دلیل نبود شبکه‌های زیرساختی تاکنون انجام نشده بود به طور ویژه در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت.

شهردار بیرجند با بیان اینکه این معابر عمدتاً در شمال شهر و مناطق کمتر برخوردار واقع شده عنوان کرد: معابر خاکی معصومیه پایین شامل خیابان‌های نیستان و بهارستان، معابر خیابان تلاش در معصومیه بالا، حاشیه میدان آیت‌الله عبادی، خیابان خلیج فارس چهار و فرعی‌های آن، غفاری ۲۴ و ۲۶ و معابر خیابان سلمان و شرافت در چهار ماه گذشته آسفالت شده است.

جاوید خاطرنشان کرد: روکش آسفالت خیابان‌های مطهری، پاسداران تقاطع بیمارستان تأمین اجتماعی، مدرس چهار راه سیلو، تقاطع ۱۵ خرداد و پاسداران، بلوار غدیر، میدان تمنای باران و میدان آزادی نیز در چهار ماه اول سال انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تفاهم نامه‌ای که با شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه آب و فاضلاب این معابر منعقد شده در صورت انجام تعهدات این شرکت، تمامی معابر خاکی این شهر تا پایان آبان ماه آسفالت خواهند شد.

کد خبر 437160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.