واکنش جهانپور به انتقادات از سفرش به کربلا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به انتقادات از سفرش به کربلا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته بود که عکس‌هایی از سفر کیانوش جهانپور به کربلا منتشر شد که با واکنش‌های منفی از سوی مردم و رسانه‌ها همراه بود.

کیانوش جهانپور که پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت حاضر شد، در واکنش به این انتقادات اظهار کرد: آنها رسانه‌های فارسی را نمی‌خوانند که بخواهند به سفر من انتقاد کنند و ایراد بگیرند و ما نیز نمی‌توانیم به رعایت پروتکل‌ها توسط آنها انتقاد کنیم زیرا صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

وی افزود سفری در ایران لغو نشده که به سفر من انتقاد شود و در طول این مدت بارها زائران به مشهد و قم سفر کرده‌اند و هیچ مکان مذهبی نیز بسته نبوده و مردم نیز به اماکن مذهبی که می‌خواستند سفر کرده‌ام.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه این سفر ربطی به جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت ندارد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم حالا سفر کاری مقداری آن سوتر از مرز اشکال داشته باشد.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل‌ها توسط مردم عراق کم بود و تنها ۱۰ درصد مردم ماسک می‌زدند و فاصله اجتماعی هم رعایت نمی‌شد ولی آنها خودشان وزارت بهداشت دارند و ما نمی‌توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم.

جهانپور تاکید کرد: اکنون هیچ پروتکلی برای منع سفر وجود ندارد و بعد از فروردین ماه هیچ منع سفری نبوده است و سفرها اعم از کاری و غیر کاری ممنوع نیست.

کد خبر 437142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 2
    با این اوصافی که ایشان از رعایت پروتکل توسط عراقی ها می فرمایند وای بر اینکه برنامه ای برای اربعین امسال باشد .
  • الاندلس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    10 0
    مرد حسابی چرا دروغ می گویی سفر کربلا و نجف برای ایرانی ها ممنوع است.البته من با پیاده روی امسال مخالفم.