انتخابات هیئت رئیسه نشان از وحدت رویه در شورای شهر اصفهان دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدام اعضای شورای شهر که تلاش کردند هیئت رئیسه با حداکثر آرا انتخاب شود، منجر به وحدت رویه در شورای شهر شده و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (سه‌شنبه) در ابتدای یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با دستور جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم دوره پنجم برگزار شد، اظهار کرد: فارغ از انتخاب هر فردی برای تصدی کرسی‌های هیئت رئیسه شورا، مسیر توسعه و تعالی اصفهان باید در سال پایانی شورای پنجم ادامه یافته و به هیچ‌وجه متوقف نشود.

وی پس از تعیین اعضای هیئت رئیسه جدید با تاکید بر اینکه مسئولیت‌ها امانتی برعهده ما هستند، افزود: باید خود را ملزم به اقدام بر اساس سوگندی که خورده‌ایم دانسته و با هم‌افزایی و همدلی، دلبستگی و انگیزه خود را برای ادامه فعالیت شورای شهر ارتقا بخشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اقدام اعضای شورای شهر که تلاش کردند هیئت رئیسه با حداکثر آرا انتخاب شود، منجر به وحدت رویه در شورای شهر شده و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تجارب شورای شهر نسبت به سه سال گذشته افزایش پیدا کرده و لازم است با به‌کارگیری این تجارب فرصت طلایی که در سال آخر در اختیار شورای پنجم قرار گرفته برای پیشبرد امور مردم شهر به‌کار گرفته شود.

نصراصفهانی اضافه کرد: هر ۱۳ عضو شورای شهر افتخار نمایندگی شهری پرآوازه و معطر به عطر شهدا را دارند و معتقدند شهروندان آن شایسته بهترین نوع خدمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم شهری که تحویل گرفته‌ایم را با ارزش افزوده در حوزه‌های مختلف، در معرض آرای مردمی برای شورای ششم قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان گفت: از شهردار اصفهان و معاونان وی برای هماهنگی هرچه بیشتر با اعضای شورا و از مدیران، کارگران و پیمانکاران شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها که نقش بسزایی در پیشبرد اهداف شورای شهر تاکنون داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 437133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.