حسرت‌های سپاهان در نیمه مربیان

پانصد و بیست و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حسرت‌های سپاهان در نیمه مربیان" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به مطلبی در مورد ضعف سپاهان در نیمه مربیان دارد. آمارها نشان می‌دهد سپاهان در نیمه دوم بازی‌هایش ۲۰ درصد کمتر از نیمه اول گل می‌زند و در عوض ۲۲۵ درصد بیشتر گل می‌خورد! سپاهان در نیمه اول بازی‌هایش فقط ۴ گل خورده، اما در نیمه دوم ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است. برای آنکه به عمق فاجعه پی ببریم، کافی است به این نکته توجه کنیم که اگر فوتبال ۴۵ دقیقه بود و فقط نتایج نیمه اول مورد محاسبه قرار می‌گرفت، الان سپاهان بالاتر از همه تیم‌ها در صدر جدول قرار داشت.

"پایان جواد" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به برکناری جواد محمدی از سمت مدیرعاملی ذوب آهن دارد. در نشست دیروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، جواد محمدی از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار گذاشته شد و احمد جمشیدی به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه ذوب‌آهن معرفی شد. دلیل برکناری محمدی بیماری او بیان شده است.

"اجازه نمی‌دهیم ذوب آهن سقوط کند" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های روز گذشته احمد جمشیدی، سرپرست جدید تیم ذوب آهن دارد. سرپرست باشگاه ذوب آهن درباره خطر سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفته که ذوب آهن تیم بسیار بزرگی است و نباید اجازه دهیم به دسته پایین‌تر سقوط کند. این تیم باید برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگید ولی مشکلات داوری در بعضی از مسابقات باعث ایجاد دردسر برای ذوب آهن شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 437110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.