حقوق پرسنل شهرداری یزد در سامانه شفافیت بارگذاری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در راستای ایجاد شفافیت سامانه‌ای ایجاد شده و به‌زودی قراردادها، مسائل مالی و حقوق تمام پرسنل در آن قرار داده می‌شود تا در دسترس شهروندان قرار گیرد.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ارائه اولین گزارش اصلاحات مالی شهرداری یزد در صحن شورای شهر، اظهار کرد: در این گزارش اقداماتی که در زمینه آموزش نیروی انسانی، اصلاح فرایندهای مالی، اصلاح برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شفافیت در شهرداری انجام شده بود، ارائه شد.

وی افزود: در راستای ایجاد شفافیت سامانه‌ای ایجاد شده و به‌زودی قراردادها، مسائل مالی و حقوق تمام پرسنل در آن قرار داده می‌شود تا در دسترس شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: گزارش ارائه شده رضایت‌بخش بود و شورای شهر در رابطه با آن بر استفاده از کارشناسان خارج از مدیریت شهری و جدیت و سرعت بیشتر در انجام اقدامات لازم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تا ۱۱ مهرماه باید تمام فرایندهای مربوط به اصلاحات مالی انجام شود، خاطرنشان کرد: با اولین گزارش مالی که در صحن شورای شهر ارائه شد، به نظر می‌رسد بسیاری از مسائل مالی در مدت زمان تعیین شده قابل اصلاح خواهد بود.

سفید با بیان اینکه در ساماندهی نیروهای انسانی، نیروهای مازاد شهرداری برای به‌کارگیری در بخش‌هایی که دچار کمبود نیرو هستیم مشخص خواهند شد، ادامه داد: در این رابطه شهرداری اطلاعات مربوط به نیروهای انسانی را اخذ کرده و کارایی و نیازهای آموزشی آن‌ها مشخص شده است.

کد خبر 437102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.