نادری: برای صعود از گروه می رویم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: قصد دارند لیگ ۱۲ تیمی را با ۱۰ تیم ادامه دهند که منطقی نیست و اگر تیمی در شش بازی نتیجه نگیرد به لیگ یک سقوط می‌کند و زمان خطا ندارد، درصورتی که وقتی مسابقات به صورت لیگ برگزار می‌شد یک تیم ۲۲ بازی انجام می‌داد و زمان برای جبران اشتباه داشت.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی‌های دوستانه تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: بازیکنان جوانی داریم که به تازگی وارد لیگ برتر شده‌اند و تجربه زیادی ندارند، به همین دلیل در یزد اردو برگزار کردیم. سه بازی دوستانه انجام دادیم تا وضعیت بازیکنان را بسنجیم و اکثراً هم برای اولین بار بود که زیر نور بازی می‌کردند.

وی ادامه داد: در اصفهان زمین استاندارد نداریم. در یزد روی یک زمین خوب و مناسب تمرین کردیم و به تجربه بازیکنان اضافه شد و نتایجی هم که گرفتیم بد نبود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه با شهریار ساری، گلسا پوش یزد و دریا نوردان بوشهر هم گروه شدیم، تصریح کرد: در گروه بندی ها تعادل برقرار نشده است و قصد دارند لیگ ۱۲ تیمی را با ۱۰ تیم ادامه بدهند که منطقی نیست و اگر تیمی در شش بازی نتیجه نگیرد به لیگ یک سقوط می‌کند و زمان خطا ندارد، در صورتی که وقتی مسابقات به صورت لیگ برگزار می‌شد یک تیم ۲۲ بازی انجام می‌داد و زمان برای جبران اشتباه داشت. باید دید روی این موضوع تجدید نظر می‌کنند یا خیر.

نادری افزود: قرعه کشی در سه گروه چهار تیمی بوده است که برای هر گروه دو شهر را میزبان انتخاب کردند. در گروهی که هستیم ساری و گلسا پوش میزبان هستند، ولی تیم ما و دریانوردان میزبانی ندارند که البته مقصر خودمان هستیم زیرا زمین استاندارد برای برگزاری مسابقه نداریم.

وی در خصوص تیم صنعت فرش حداد، خاطر نشان کرد: تیم خوبی تشکیل دادیم، برای مسابقات تمام کمبودها را فراموش می‌کنیم و به قصد صعود از گروه پا به این مسابقات می‌گذاریم.

کد خبر 437095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.