۷۳ نفر پرسنل شهرداری سنندج بازنشسته شدند

مدیر سرمایه انسانی شهرداری سنندج گفت: در سال گذشته ۷۳ نفر از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف اعم از رسمی، پیمانی، کارگری و شرکتی باز نشسته شدند.

به گزارش ایمنا، بهاره پرنگ اظهار کرد: بازنشستگان سال ۹۸ شهرداری سنندج تمام مزایای پایان خدمت خود را دریافت کردند.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها به عنوان نهادی مردمی در راستای رفع مشکلات شهری خدمات گسترده‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهند و خدمت در شهرداری با تنوع خدمات گسترده به شهروندان از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری سنندج اضافه کرد: چارت جدید شهرداری سنندج دارای چهار معاونت، چهار مدیریت، سه منطقه، یک ناحیه ویژه، سه ناحیه منفصل شهری و ۹ سازمان است.

پرنگ گفت: یکی از برنامه‌های این شهرداری در این دوره ساماندهی نیروی انسانی و تعیین تکلیف نیروهای بازنشسته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۷۳ نفر از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف اعم از رسمی، پیمانی، کارگری و شرکتی باز نشسته شدند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری سنندج از پرداخت تمامی مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸ شهرداری سنندج خبر داد و گفت: با بیش از ۷۰ میلیارد ریال مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال گذشته شهرداری تسویه شد.

پرنگ افزود :۵۶ نفر از پرسنل بازنشسته شده در سال گذشته مشمول پرداخت مزایای مشاغل سخت و زیان آور بودند که با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال مراحل بازنشستگی آنها تکمیل شد.

وی تصریح کرد: مزایای پایان خدمت ۴۲ نفر از بازنشستگان شهرداری در سال گذشته پرداخت و مابقی نیروهای بازنشست شده هم امسال مزایای خود را دریافت کردند.

منبع: فارس

کد خبر 437092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.