اجرای ۵۰ پروژه در منطقه ۱۳/ توجه ویژه به مناطق محروم

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در این منطقه اجرا می‌شود که در حال حاضر تعدادی از آنها در مرحله مناقصه و استعلام است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هدف ایجاد توسعه متوازن و عدالت محور در تمامی نقاط منطقه و به صورت مساوی در بین شهروندان است، اظهار کرد: بر اساس حقوق شهروندی، تمام شهروندان باید از امکانات رفاهی، تفریحی، فرهنگی، خدماتی و برنامه‌های شهرداری به صورت عادلانه در تمام ابعاد بهره مند شوند.

وی با اشاره به پروژه‌های سال جاری این منطقه گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در منطقه اجرا می‌شود که در حال حاضر تعدادی از آنها در مرحله مناقصه و استعلام است و تا پایان امسال شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث خیابان دسترسی بلوار گل‌ها به کشاورز، پیاده روسازی خیابان‌های باغ فردوس، قائمیه و جانبازان و اصلاح هندسی کندرو شهید حبیب اللهی کنار باغ بانوان از دیگر پروژه‌هاست.

وی گفت: پنج پل مکانیزه در این منطقه قرار دارد که البته در حوادث سال گذشته چهار عدد آن ۱۰۰ درصد تخریب شد، اما با توجه به نیاز شدید شهروندان و حادثه خیز بودن محل‌های تردد در اسرع زمان و با تمام توان تلاش کردیم تا این پل‌ها تعمیر یا تعویض شوند که مؤثر بوده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث پل مکانیزه امام صادق (ع) در حال اجراست و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مؤثر در این منطقه فاز دوم خیابان دستگرد است که بیش از ۷۰ درصد آزادسازی شده و مابقی در دستور کار است و به زودی آزادسازی آن آغاز و فاز دوم اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به طرح‌های محرک توسعه این منطقه، اظهار کرد: در منطقه ۱۳ پارک کوهستانی صفه با چشم‌انداز ناژوان به عنوان محرک توسعه مصوب شده و اقدامات آن در حال انجام است.

کد خبر 437069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.