علت حادثه تصادف آمبولانس و عابر پیاده مشخص شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به حادثه تصادف مرگبار صبح امروز در گذرگاه عابرپیاده خطوط BRT خیابان سعادت آباد، گفت: نبود توجه به جلو از سوی راننده علت این حادثه بوده است

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات حادثه تصادف مرگبار صبح امروز در خیابان سعادت آباد، اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه مرد ۷۰ ساله در گذرگاه عابر پیاده بر اثر برخورد با آمبولانس بیمارستان شریعتی جان باخت.

وی علت تصادف را توجه نداشتن راننده آمبولانس به جلو مسیر غرب به شرق خطوط BRT دانست و گفت: با توجه به بررسی کارشناسان پلیس راهور، تردد آمبولانس در مسیر BRT ضرورتی نداشته است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه نبود توجه به جلو اولین علت تصادفات رانندگی چهار ماه نخست سال جاری در استان اصفهان بوده است، تاکید کرد: وسایل نقلیه امدادی باید از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای BRT به جد خودداری کنند.

کد خبر 437031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    4 0
    اون مرد 70ساله پدر شوهرم بود .یک معلم بازنشسته ی بسیار اصیل و نجیب خیر خواه کل فامیل بودن. ذره ای بخل در ایشون وجود نداشت یک همسر بسیار عاشق ،طوری که هیچ عشقی با عشق این مرد برابری نمی کرد. همه ی ما خیلی غمگین و ناراحت هستیم. روحش شاد و یادش برای همیشه در قلب کل فامیل سبز .
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      0 0
      عزیزم تسلیت عرض میکنم محل کار ما همونجاست و از واقعه مطلع شدیم فقط افسوس خوردیم که ایشون ازکرونا در امان بودند ولی متاسفانه این اتفاق براشون افتاد