تعطیلی ادارات بوشهر به علت قطعی برق

نماینده بوشهر در شورای عالی‌ استان‌ها گفت: دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری حضور کارمندان ادارات در این استان به دلیل قطعی برق از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ بوده و چهارشنبه نیز به طور کامل تعطیل هستند.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر فاطمی اظهار کرد: صنعتی‌شدن استان بوشهر پیامدهایی نظیر افزایش قیمت زمین و مسکن، بیکاری، آلودگی‌هوا، قتل، فقر، فساد اخلاقی و بیماری‌های تنفسی، قلبی و سرطان برای مردم این استان داشته است.

وی افزود: خانواده‌ها با چندین فرزند قادر به خرید ملک و اجاره خانه نیستند آن هم با شرایط اقتصادی امروز پس حداقل جوانان بومی شهرستان را در شرکت‌ها به کار گیرند که ریشه این همه فقر و فساد کاهش یابد و کمتر شاهد خم شدن کمر مردم فقیر این شهرستان در زیر بار فشارهای اقتصادی باشیم.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها نوسان، افت ولتاژ و قطعی مداوم برق را یکی از مشکلات مهم استان بوشهر دانست، تصریح کرد: به همین دلیل دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری حضور کارمندان ادارات در این استان از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ بوده و چهارشنبه نیز به طور کامل تعطیل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا کشاورزان در بخش‌های گلخانه‌ای که کشت گوجه فرنگی و فلفل دارند با این قطعی برق محصولات شأن از بین می‌رود و متحمل خسارت‌های زیادی می‌شوند.

کد خبر 436998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.