کارکنان آرامستان‌ها، مجاهدان خاموش مبارزه با کرونا

شهردار خرم‌دره گفت: در روزهای کرونایی، کارکنان آرامستان‌ها جزو کسانی هستند که با ایثار و فداکاری مشغول کارند.

به گزارش ایمنا، امیرهوشنگ نوری‌آرا در مراسم تقدیر از پرسنل باغ رضوان خرم‌دره، اظهار کرد: شهرداری به‌عنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری بر عهده دارد.

وی افزود: کارگران شهرداری جزو نیروهای بسیار خدوم و زحمت‌کش هستند که به‌صورت شبانه‌روزی و در بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدر زحمات آنان را می‌دانند.

شهردار خرم‌دره ادامه داد: همواره شهرداری‌ها در بحران‌ها، حوادث و مناسبت‌های مختلف در شهر در خط مقدم خدمات‌رسانی و امدادرسانی هستند که کارگران در ارائه این خدمات نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند.

نوری‌آرا یادآور شد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران‌هایی بود که کل جهان را در بر گرفت، متعاقب آن طی ماه‌های اخیر همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای مقابله با شیوع این بیماری تلاش کردند که کارگران شهرداری‌های سراسر کشور در خط مقدم آن بودند.

وی با بیان این‌که یکی از بخش‌هایی که در این حوزه به‌خوبی وارد عمل شده و به ایفای نقش پرداخت، کارکنان آرامستان‌ها هستند، عنوان کرد: سازمان آرامستان‌ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان بسیار سخت است و علی‌رغم این موضوع، کارکنان آن در این ایام با از خودگذشتگی و ایثار، تلاش خالصانه‌ای که داشتند در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

شهردار خرم‌دره با تاکید بر اینکه یکی از محیط‌هایی که همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن عمومی که تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، آرامستان‌ها هستند، ادامه داد: اگر کارگران در این حوزه فعال نباشند قطعاً در بحران‌ها با مشکلات مواجه خواهیم شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 436994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.