کنته به درهای خروج اینتر نزدیک شد

گفته می شود که آنتونیو کنته با مدیران باشگاه های فوتبال به مشکل برخورده است و شاید از اینتر میلان جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، گزارشات حاکی است که باشگاه اینتر احتمالاً دنبال انتخاب جایگزین آنتونیو کنته برای هدایت تیم اینتر است.

این گمانه‌زنی‌ها از جایی شروع شد که سرمربی ایتالیایی اینتر پس از دیدار آخر این تیم در لیگ و کسب پیروزی برابر آتالانتا، به‌جای ابراز خوشحالی از قرار گرفتن در جایگاه دوم سری آ، به انتقاد از عملکرد مدیران تیم پرداخت.

وی در صحبت‌های خود در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که باشگاه اینتر در برابر حملات رسانه‌ها هیچ حمایتی از او نکرده و اجازه نمی‌دهد که سران اینتر با او دوباره چنین برخوردی داشته باشند.

برخی رسانه‌ها حدس زده‌اند که با توجه به شرایط کنته، احتمال دارد که او قرارداد خود را با رضایت طرفین فسخ کند. از طرف دیگر گزینه‌های دیگری همچون آلگری و پوچتینو برای جانشینی وی وجود دارند که همین مسئله ممکن است قطع همکاری با کنته را ساده‌تر کند.

مشخص نیست که سران باشگاه اینتر در مقابل اظهارنظرهای کنته چه واکنشی نشان دهند. عکس‌العمل فعلی آن‌ها سکوت بوده اما ممکن است در آینده دست به اقداماتی برای جایگزینی کنته بزنند؛ مربی خوبی که در اولین فصل خود با اینتر موفق شد در این تیم تحول ایجاد کند، حالا با انتقادهای خود تا حد زیادی به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است.

کد خبر 436993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.