همکاری ۴۱ هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکاری ۴۱ هزار فرهنگی به عنوان رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد خبرداد و گفت: خلاء ناشی از فقدان والدین دانش آموزان یتیم، را محبت معلم پر می‌کند.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی بختیاری در نهمین نشست شورای هماهنگی ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با تشریح فلسفه تشکیل کمیته امداد پس از انقلاب و به دستور حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: توانمندسازی افراد مهم‌ترین مأموریت این نهاد است.

بختیاری با تاکید بر بر ضرورت وجود مراکز شبانه روزی، تصریح کرد: بزرگترین و مؤثرترین عامل در زندگی هر فرد آموزه‌های تربیتی است. حدود ۴۱ هزار رابط آموزشی و پرورشی با کمیته امداد داریم که جای تقدیر از این همکاران دارد البته باید همکاری این دو نهاد بیش از پیش باشد.

وی ادامه داد: متناسب با استعدادهای درونی دانش آموزان باید زمینه را برای رشد آنها فراهم کرد. خلأ ناشی فقدان پدر یا مادر دانش آموزان یتیم را تنها محبت معلم می‌تواند جبران کند؛ هرچند کمیته در رفع نیازهای دانش آموزان می‌کوشد اما نقش معلمان در رفع مشکلات یتیمان بسیار با اهمیت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: با توجه به زمینه‌های همکاری‌های مشترک هم افزایی و همکاری دو نهاد باید بیش از پیش باشد.

کد خبر 436972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.