مرمت فرهنگسرای شهرداری کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری مرمت و بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد اخگر با اشاره به پروژه تعمیر و بهسازی سالن فرهنگسرای شهرداری این شهر، اظهار کرد: توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های شهرداری در راستای کاهش مشکلات اقتصادی، عمرانی و خدمات شهری است.

وی با اشاره به نقش مراکز فرهنگی در کاهش معضلات شهری، خاطرنشان کرد: فرهنگسرا نقش بسزایی در رفع نیازهای فرهنگی جوانان و دوری آنان از آسیب‌های اجتماعی دارد، لذا مرمت و بهسازی سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کلیشاد و سودرجان تصریح کرد: سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری مرمت و بهسازی می‌شود.

اخگر با بیان اینکه شهرداری در جهت فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است، افزود: فرهنگسرای شهرداری در سه طبقه در سال ۱۳۷۵ ساخته شده است و ظرفیت مناسبی برای برگزاری کلاس‌های مختلف دارد به همین دلیل امیدواریم با رفع نواقص این مکان، بخشی از نیازهای فرهنگی شهروندان رفع شود.

کد خبر 436953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.