اجرای ۱۲ قرارداد سرمایه گذاری در سطح شهر ارومیه/راه‌اندازی کارت شهروندی

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت: ۱۲ قرارداد سرمایه گذاری در سطح شهر ارومیه در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، رضا مشهدی کشتیبان با اشاره به اجرای ۱۲ قرارداد سرمایه گذاری، اظهار کرد: اقدامات اولیه برخی از این قراردادهای سرمایه گذاری چون احداث سرویس‌های بهداشتی جدید، بسترسازی جهت ایجاد ایستگاه‌های ورزش در پارک‌ها، راه اندازی زیپ لاین در پارک جنگلی و احداث بازارچه فرهنگیان انجام شده است.

وی احداث پل‌های عابر پیاده غیر مکانیزه، احداث سرویس‌های بهداشتی مدرن، احداث پمپ بنزین، ساخت مجتمع تجاری، خدماتی و مسکونی اوریاد، پروژه سیتادیوم، میدان امام (ره)، شهرک ویلایی اسپیرو و مجتمع مسکونی و تجاری را ازجمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال اجرا درشهر ارومیه عنوان کرد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به راه اندازی سیستم جامع الکترونیک حمل و نقل، بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه مجهز به سیستم‌های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتوریتگ می‌شوند.

وی افزود: همچنین در این سیستم به تدریج کارت‌های قبلی اتوبوس از چرخه خارج و کارت شهروندی با تکنولوژی روز جایگزین آنها می‌شوند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری با اشاره به راه اندازی کارت شهروندی با هدف ارتقا رفاه شهروندان گفت: در این کارت‌های شهروندی که بیشتر خدمات شهری در آن آپلود شده و شهروندان می‌توانند از این کارت به عنوان کیف پول الکترونیکی هوشمند خریدهای خود را انجام دهند.

کد خبر 436934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.