چند آمار جالب از فصل به‌پایان رسیده لیگ جزیره

حالا که رقابت‌های لیگ جزیره به‌پایان رسیده، زمان بررسی برخی رویدادها و آمارهای جالبی است که در این فصل به ثبت رسیدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، فصل دیگری از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به پایان رسید و تیم لیورپول موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شد. هرچند آمار و ارقام جالبی در رابطه با این فصل وجود دارد که اشاره کردن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

۱- در این فصل رقابت‌ها ۲۵ گل توسط بازیکنان نوجوان زده شده است. این گل‌ها توسط ۱۲ بازیکن مختلف به ثمر رسیده و جالب‌تر این‌که در فصل پیش، تنها ۱۹ گل توسط بازیکنان نوجوان زده شده بود.

۲- در دیداری که با تساوی صفر-صفر بورنموث برابر تاتنهام به پایان رسید، سیاه و مشکی پوشان حتی یک ضربه در چهارچوب نیز به سمت دروازه حریف خود نزدند!

۳- در مسابقه میان دو تیم تاتنهام و نیوکاسل که با برتری ۱-صفر نیوکاسلی‌ها به پایان رسید، تاتنهام مالکیت توپ ۸۰٫۲ درصدی را به ثبت رساند.

۴- آیمریک لاپورته در ۱۵ دیدار برای منچسترسیتی به میدان رفت که تنها پنج گل در این دیدارها دریافت کردند. برحسب آمار، سیتیزن ها با حضور لاپورته هر ۲۲۰ دقیقه یک بار گل دریافت کرده‌اند که باعث می‌شود از این نظر، لاپورته بهترین مدافع لیگ جزیره در فصل اخیر باشد.

۵- میکل آرتتا تبدیل به اولین بازیکنی شد که هم به‌عنوان کاپیتان و هم به‌عنوان سرمربی موفق به کسب عنوان قهرمانی اف ای کاپ شده است.

۶- از میان گل‌هایی که یاران لمپارد در این فصل به ثمر رسانده‌اند، ۲۲ گل توسط بازیکنان زیر ۲۲ سال زده شده است. آماری بسیار عالی برای این تیم که در فصل قبل، تنها سه گل توسط بازیکنان زیر ۲۲ سال زده شده بود.

کد خبر 436931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.