پوچتینو: اگر بارسلونا بخواهد سرمربی این تیم می‌شوم

سرمربی سابق تاتنهام زمانی گفته بود ترجیح می‌دهد در مزرعه کار کند تا این که مربی بارسا شود، اما حالا او صحبت‌های خود را پس گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که مائوریتسیو پوچتینو این روزها بیش از هر زمان دیگری آماده پذیرش هر پیشنهادی برای سرمربیگری است.

مربی چهل و هشت ساله سابق تاتنهام که تأثیر زیادی در پیشرفت این تیم و کسب نایب قهرمانی اروپا داشت، پس از خارج شدن از این تیم منتظر دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه‌های مطرح اروپایی است تا مربیگری خود را دوباره از سر بگیرد.

مسئله جالب در رابطه با پوچتینو این است که این مربی پیش از این گفته بود ترجیح می‌دهم در مزرعه کشاورزی کنم تا این که روزی سرمربی بارسلونا بشوم.

اما این مربی بالاخره حرف خود را پس گرفته است: در رابطه با صحبت من در آن مصاحبه باید بگویم که منظور من بی احترامی به باشگاه بارسلونا نبوده است. من در همان روز ملاقاتی با رئیس باشگاه بارسلونا داشتم و حتی با هم صحبت دوستانه کوتاهی داشتیم.

وی ادامه داد: به هر حال باشگاه اسپانیول کمک زیادی در پیشرفت من کرد و من دوران خود در این باشگاه را از یاد نمی‌برم. البته که اسپانیول رقیب همشهری بارسلوناست اما مسئله این است که من هیچ گاه قصد توهین به بارسلونا را نداشته ام.

با توجه به وضعیت ناامید کننده بارسایی ها با مربیگری کیکه ستین، دور از انتظار نیست که در روزها یا هفته‌های آتی شاهد تغییر سرمربی آبی اناری‌ها باشیم. در این میان مائورتیسیو پوچتینو می‌تواند گزینه مناسبی برای کاتالان‌ها باشد، مربی موفقی که حالا حتی برای پیشنهاد احتمالی بارسا، حاضر به عقب نشینی از حرف‌های گذشته خود شده است.

کد خبر 436928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.