۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
شهر شیرین‌سو شبکه فاضلاب ندارد

شهردار شیرین سو از جدول‌گذاری و تعویض تمامی جداول فرسوده هدایت رواناب ها و مشکل نبود شبکه فاضلاب شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: تمامی جداول فرسوده معابر شهر شیرین سو تعویض می‌شود.

وی ضمن تأکید بر رعایت عدالت در انجام پروژه‌ها و زمانبندی اقدامات مشابه مطرح کرد: تمام معابر سطح شهر از نظر پیاده روسازی، هدایت رواناب‌ها، زیرسازی و کیفیت روکش بررسی شده اند و به ترتیب اولویت بندی ساماندهی می‌شوند.

شهردار شیرین‌سو علت اولویت بندی ساماندهی معابر را تنگناهای اقتصادی و کمبود منابع انسانی شهرداری عنوان کرد و افزود: پس از بررسی مشکلات معابر شهری براساس تعداد خانوارهای ساکن در کوچه‌ها، نوع مشکل ایجاد شده، زمان آغاز و پایان طرح اولویت‌های اجرایی مشخص شدند.

موسوی هدف از اجرای این پروژه را بهبود عبور و مرور و هدایت مناسب آب‌های سطحی و فاضلاب شهری عنوان کرد و گفت: یکی از مطالبات مهم شهروندان بهبود عملکرد جداول خیابان‌ها و کوچه‌ها بود که با رعایت اولویت اجرایی در حال اجراست.

وی با اشاره به اهتمام و جدیت شهرداری در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها خاطرنشان کرد: عملیات جدول گذاری و تعویض جداول از سال گذشته آغاز شده و تا پایان موارد مشکل ساز ادامه خواهد داشت.

شهردار شیرین‌سو با تأکید بر حفظ آرامش مردم و رعایت حقوق شهروندی در انجام پروژه‌های شهری تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ آرامش و آسایش شهروندان سعی شده است در اجرای پروژه‌های شهری کمترین مزاحمت برای ساکنان محلات ایجاد شود و در حداقل زمان به اتمام برسد.

موسوی با اشاره به مشکلات نبود شبکه فاضلاب شهری در شیرین سو و اهمیت بهداشت شهروندان یادآور شد: امیدواریم به زودی طرح شبکه فاضلاب شهری شیرین سو در دستور کار قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 436891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.