روزنامه‌های ورزشی ۱۳ مرداد؛ هیس بد موقع فرهاد

در حالی که استقلال روزهای نسبتاً خوبی را تجربه می‌کند سرمربی جوان این تیم همچنان در حاشیه به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۳ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "۱۵ تیم منتظر جدایی دیاباته از استقلال هستند" به اظهارات علیرضا نیکبخت واحدی پرداخت، کسی که در گذشته همبازی فرهاد مجیدی بوده و حالا هم تیمی سابق خود را روی نیمکت استقلال می‌بیند.

"گل" با عنوان"روابط تار با صاحب گیتار" مدعی شد که میانه فرهاد مجیدی با ارسلان مطهری شکراب شده است، این در حالی است که در روزهای گذشته اخبارهایی مبنی بر مشکل مجیدی با قایدی و حسینی منتشر شد ولی هر دو این بازیکنان مقابل سپاهان در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گرفتند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تمام بچه‌ها آقا فرهاد را دوست دارند" به اظهارات آرش رضاوند پرداخت، اظهار نظری که اگر درست باشد می‌تواند منجر به حفظ مجیدی روی نیمکت استقلال برای فصل آینده نیز شود.


"خراسان ورزشی" با عنوان "هیس بد موقع" به حاشیه بد موقع فرهاد مجیدی در روزهای شکوفایی استقلال پرداخت، حاشیه‌هایی که تکرار آنها می‌تواند استقلال را به روزهای افول خود برگرداند.


"ایران ورزشی" با عنوان"دنبال کفش طلای فوتبال ایران هستم" به اظهارات علی علیپور مهاجم شمالی سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که برای تحقق هدف خود باید در سه هفته پایانی تمام توان خود را برای باز کردن دروازه رقبا بگذارد.


"هواداران پرسپولیس" با عنوان"تماس ۲۰ میلیارد تومانی" مدعی شد وقتی توافق شش میلیاردی در ابتدای مذاکرات با یک تلفن حل می‌شد این کار صورت نگرفت تا پرسپولیس حالا با بدهی ۲۶ میلیاردی مواجه باشد.


"صدای سپاهان" با عنوان "نباید در جام حذفی اینگونه باشیم" به اظهارات مهدی جعفرپور پرداخت، کسی که مدعی است سپاهان در بازی با استقلال بی‌انگیزه ظاهر شده است و نتیجه باخت شاگردان قلعه نویی نیز همین موضوع بوده است.

"سبز سبزم" با عنوان "زود خوب شو پسر" به روزهای سخت دانیال اسماعیلی فر در قرنطینه خانگی پرداخت، قرنطینه‌ای که در آن مصدومیت دانیال کار را برای او سخت‌تر کرده ولی مطمئناً این بازیکن در فکر یک بازگشت قدرتمند به لیگ برتر خواهد بود.

کد خبر 436877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.