بریدن سر مادر و کودک یک ساله‌اش در جنوب تهران

مرگ جوان همدانی با پیکان‌، مجروح شدن پلیس در قم، غرق شدگی دو کودک در هرمزگان، بریدن سر مادر و کودک یک ساله‌اش در جنوب تهران، برادرکشی سر ارث پدری، حمله زورگیران به پلیس در تهرانسر، دستگیری اوباش معروف کرمانشاه و آدم ربایی در البرز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مقام ارشد انتظامی گفت: اشتباه ناشیانه نوجوان ۱۵ ساله ملایری به قیمت جانش تمام شد، راننده نوجوان ۱۵ ساله سوار پیکان می‌شود، اما قبل از روشن کردن آن خودرو شروع به حرکت می‌کند و راننده دستپاچه شده و پیاده می‌شود تا آن را با دست نگه دارد و جلوی ماشین می‌رود، اما به علت شیب زیاد مسیر، سرعت ماشین زیاد می‌شود و وی را زیر می‌کند و مرگ نوجوان ۱۵ ساله را رقم می‌زند.

مجروح شدن پلیس توسط مرد مسلح در قم

نجات جان یک خانواده در قم منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شد و یک مقام ارشد انتظامی در این زمینه گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور یک فرد مسلح به کلت کمری در یک مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان عوامل گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بهادر اسماعیلی افزود: فرد مسلح که با یکی از ساکنان مجتمع مسکونی اختلاف مالی داشت، برای گرفتن طلب خود وارد منزل مسکونی وی شد که هنگام تهدید، اقدام به شلیک چند گلوله کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه یکی از مأموران اعزامی به صحنه که هدفش نجات جان خانواده مورد حمله بود، مجروح و فرد ضارب متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این خصوص یک تیم ویژه از عوامل مجرب و کارآگاهان پلیس برای رسیدگی سریع، شناسایی و دستگیری فرد مسلح تشکیل شد و موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

غرق شدگی دو کودک در هرمزگان

رئیس شورای اسلامی روستای گهردو از توابع سیریک گفت: دو کودک پنج و شش ساله در ساحل روستای گهردو غرق شدند.

علی طاهری اظهار کرد: دو کودک که همراه خانواده خود از شهرستان میناب برای تفریح به ساحل روستای گهردو آمده بودند بر اثر بی احتیاطی خانواده اسیر امواج دریا شده و غرق شدند و جسد یکی از آن‌ها هنوز پیدا نشده و با کمک صیادان و امدادگران کار جست‌وجو برای یافتن آن همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر یکی از آن ها در همان دقایق اولیه از دریا گرفته شد، اما اکنون افراد بسیاری در ساحل در تلاش برای یافتن پیکر کودک دوم هستند.

بریدن سر مادر و کودک یک ساله‌اش در جنوب تهران

مادر و کودک یک ساله توسط افراد ناشناس در شهرستان بهارستان به قتل رسیدند. دادستان این شهرستان درباره قتل این زن جوان به همراه فرزندش در قلعه‌میر گفت: در حادثه‌ای هولناک و دلخراش سر یک مادر به همراه فرزندش توسط افراد ناشناس بریده شده است.

غلامرضا صادقی اضافه کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله بازپرس دادستانی شهرستان بهارستان برای بررسی صحنه جرم به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه کودک سر بریده شده یک ساله بوده است، افزود: مادر این کودک هم تقریباً زن جوانی بوده است که در این حادثه قربانی شده بود و هنوز سرنخی از جزئیات این ماجرای هولناک به دست نیامده است.

برادرکشی سر ارث پدری

تلاش برای فرصت دوباره زندگی در چند قدمی قصاص، این بار زندگی بخش یک برادر شد. رئیس شورای حل اختلاف گلستان در این باره گفت: پنج سال پیش دعوای دو برادر بر سر میراث پدری مرگ یکی به دست دیگری را رقم زد و یک خانواده را داغدار کرد.

احمد جعفری افزود: برادرزاده‌ها از عمو شاکی شدند و دادگاه هم به درخواست خانواده مقتول حکم قصاص را صادر کرد و پس از طی تشریفات قانونی در مرحله اجرا بود که اعضای شعبه صلح شورای حل اختلاف زندان گنبد کاووس با واسطه کردن بزرگان و ریش سفیدان دو خانواده چندین جلسه با خانواده مقتول صحبت کردند.

وی ادامه داد: تلاش‌ها پس از یک سال نتیجه داد و خانواده مقتول بزرگواری کردند و بدون هیچ شرط و چشمداشتی از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و عموی خانواده را بخشیدند.

به گفته جعفری با گذشت اولیای دم و پادر میانی اعضای شورای حل اختلاف هفت محکوم به قصاص فرصت زندگی دوباره یافتند.

زورگیران خشن در تهرانسر به پلیس حمله کردند

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موبایل در تهرانسر خبر داد و گفت: قمه مکشوفه از سارقان مذکور، آغشته به خون بود.

محمود مالمیر اظهار کرد: دو سارق زورگیر با یک موتورسیکلت فاقد پلاک در بلوار دریای تهرانسر اقدام به زورگیری موبایل از پسری ۱۴ ساله کردند.

وی افزود: به محض دریافت این گزارش توسط کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به تمام واحدهای گشتی اعلام شد که موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین به دنبال سرقت موبایل هستند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر تصریح کرد: سرانجام در شهرک دریا موتورسیکلت مذکور توسط یک واحد گشتی رؤیت شد و مأموران انتظامی پس از تعقیب و گریز موفق به بازداشت راکبان موتورسیکلت شدند که یکی از آن‌ها با سلاح سرد (قمه) به سمت یکی از مأموران حمله‌ور شد، اما ناکام ماند همچنین قمه مکشوفه آغشته به خون بود و همین موضوع سبب شده مأموران پلیس با دقت بیشتری این پرونده را مطالعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سارقان مذکور ۲۲ و ۱۸ ساله هستند، گفت: هر دو سارق، سابقه زندان دارند.

دستگیری اوباش معروف کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف شهر ملقب به "کامی سوسکه" که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشت، خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش معروف شهر که از دست قانون فراری بود، شدند.

حسین براری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هماهنگ با محاصره منزل فرد مجرم در محله طاق‌بستان و با رعایت حقوق شهروندی دیگر همسایگان وی را که با مشاهده پلیس قصد خودزنی داشت، دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: مجرم دستگیر شده که به کامی سوسکه معروف است، سوابق شرارت‌های متعددی نظیر اخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای مردم، درگیری و توزیع مواد مخدر دارد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین از تحویل مجرم دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی برای تکمیل پرونده و مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی وی خبر داد.

دستگیری چهار آدم‌ربا در البرز

افرادی که با انگیزه مالی اقدام به ربودن مرد ۴۸ ساله‌ای در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ کرده بودند، در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند و فرماندار در این زمینه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در منطقه چهار باغ پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه چهارباغ پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

عباسعلی محمدیان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان متوجه شدند که چهار فرد ناشناس پس از ضرب و شتم مردی ۴۸ ساله ساکن منطقه چهارباغ و خواهرزاده وی در مقابل منزلشان، وی را با دو دستگاه خودرو پرشیا و زانتیا ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی هویت آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه یکی از آدم ربایان با خانواده وی تماس گرفته و در خواست مبلغ چهار میلیارد ریال در قبال آزادی وی کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تلاش‌های گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و فرد ربوده شده که با دست و پای بسته در داخل سوله‌ای زندانی شده بود رهایی یافت و هر چهار متهم نیز دستگیر شدند.

کد خبر 436875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.