اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرداری قزوین/ کاهش دمای شهری سمنان

در این بسته خبری از کمبود تجهیزات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کهگیلویه بزرگ تا همکاری مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و شهرداری آبسرد و خرید ۲۲۰ مخزن زباله جدید برای قائم شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برگزاری جشنواره مردمی بهار ولایت در رشت

حمیدرضا محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره مردمی بهار ولایت در رشت خبر داد و گفت: برنامه مشارکتی با همکاری موکب نور الزهرا و هیئت رزمندگان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی به مناسبت دهه لایت در رشت برگزار می‌شود.

احیای دارایی‌های از دست رفته شهرداری زنجان

سعید امیدی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: در راستای رویکرد جاری و جدی در این سازمان در دو سال گذشته احیای منافع و دارایی‌های از دست رفته این سازمان، در دستور کار قرار گرفت.

اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرداری قزوین

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تکمیل و بهره برداری آنها در راستای ارتقای رضایت شهروندان از اولویت‌های شهرداری قزوین است.

کمبود تجهیزات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کهگیلویه بزرگ

برخی شهرها و دهیاری‌های کهگیلویه بزرگ فاقد مبلمان ساده شهری، تجهیزات و ماشین آلات کافی هستند.

گردشگری، کلید توسعه بندر خمیر

جواد محمودی، شهردار بندر خمیر گفت: شناسایی ظرفیت‌های گردشگری و حمایت از فعالان این صنعت، مهم‌ترین عامل در توسعه این شهر است.

همکاری مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و شهرداری آبسرد

با دستور شورای بهداشت شهر آبسرد و در راستای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، بازرسی‌های بهداشت محیط از صنوف حساس در قالب گشت مشترک و با حضور بازرسان شهرداری و شبکه بهداشت و درمان انجام شد.

سرعت گرفتن عملیات اجرایی احداث زباله سوز در رشت

ناصر حاج محمدی، شهردار رشت تاکید گفت: هر ۱۰ روز یک بار جلسات تخصصی منظم در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور پیشبرد برنامه‌های ساخت زباله سوز تشکیل شود و معاونان عمران و خدمات شهری در این جلسات حضور داشته باشند.

احداث بزرگ‌ترین غسالخانه غرب استان تهران در شهریار

فریدون صادقی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهریار اظهار کرد: تکمیل و تجهیز ساختمان غسالخانه و پزشکی قانونی، ساختمان اداری، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در فاز ۲ بهشت رضوان که از مهمترین پروژه‌های عمرانی سازمان بشمار می‌روند که توسط معاونت فنی و عمرانی پیگیری و در حال اجرا است.

خرید ۲۲۰ مخزن زباله جدید برای قائم شهر

واحد خدمات شهری شهرداری قائم شهر ۲۲۰ مخزن زباله جدید را خریداری و شماره گذاری کرده است.

هدف کمیته نما کاهش دمای شهری سمنان است

اکرم ذوالفقاری، مدیر شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با بیان اینکه کمیته نما در شهرداری مسئول حفظ و حراست از ارزش‌های بصری شهر است، گفت: تصمیمات این کمیته باعث ایجاد تحول اساسی در سیمای شهر و بهبود وضع آن شده است و با الزام شهروندان به استفاده از مصالح بومی در بلندمدت شاهد کاهش دمای شهر سمنان خواهیم بود.

کد خبر 436846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.