بهترین تصمیم برای خانه هنرمندان در تعامل دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است مدیریت شهری به روند حمایت از هنرمندان شهر با همدلی میان دستگاه‌های مختلف استان کمک کرده و نسبت به واگذاری خانه هنرمندان به جامعه هنری با تأمین نظر مالک، سبب شود در نهایت بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر خلع ید حوزه هنری از خانه هنرمندان اصفهان منتشر شده، اظهار کرد: هنرمندان اصفهان با وجود آنکه در بخش‌های مختلف در کشور و دنیا پیشگام بوده‌اند، همواره از کمترین حمایت‌ها برخوردار هستند و تنها با تلاش و همت شخصی خود توانسته‌اند افتخارآفرینی کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ معدود امکاناتی که در اختیار هنرمندان اصفهان قرار گرفته، افزود: دستگاه‌های تأمین کننده و تأثیرگذار باید قبل از آنکه تصمیم احساسی در این رابطه گرفته شود به موضوع خانه هنرمندان ورود کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است مدیریت شهری به روند حمایت از هنرمندان شهر با همدلی میان دستگاه‌های مختلف استان کمک کرده و نسبت به واگذاری خانه هنرمندان به جامعه هنری با تأمین نظر مالک، سبب شود در نهایت بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود.

کد خبر 436824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.