۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
بوستان ساوه مسدود شد

شهردار ساوه گفت: با مصوبه شورای تامین شهرستان و با هدف صیانت از شهروندان در برابر ابتلا به ویروس کرونا از صبح امروز دریاچه و بوستان بام ساوه با نصب نیروجرسی های بتنی در ورودی ها، مسدود شد.

به گزارش ایمنا، سید مهدی حسینی اظهار کرد: با توجه به اوج گیری مجدد کرونا و افزایش شمار مبتلایان در شهر ساوه و همچنین حضور انبوه شهروندان در کنار دریاچه تفریحی و همچنین پارک بام ساوه مقرر شد تا زمانی که وضعیت شهرستان از حیث شیوع کرونا از شرایط پیک به وضعیت عادی بازنگردد، این مراکز همچنان مسدود باقی بماند.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد بهداشتی و همچنین ماندن در منازل خود به تصمیم اخیر شورای تأمین و برنامه‌های شهرداری و مراجع علوم پزشکی کمک کنند و از حضور در بوستان‌ها و مراکز پرتردد اجتناب کنند تا بتوانیم از وضعیت فعلی برای حفظ سلامت همگانی عبور کنیم.

شهردار ساوه همچنین از اجرای برنامه ضدعفونی معبر شهر در بازه زمانی هر دو روز یکبار خبر داد و گفت: این اقدام نیز تا رفع خطر اوج شیوع کرونا همچنان تداوم خواهد یافت.

حسینی در مورد وانت بارهای میوه فروش که در خیابان‌ها و میادین اصلی و فرعی شهر اتراق می‌کنند نیز گفت: شهرداری کار ساماندهی و جمع آوری فروشندگان سیار و خرده فروشان را آغاز کرده است و این اقدام نیز در راستای تصمیم‌های اتخاذ شده مسئولان شهرستان و پاسداشت سلامت شهروندان انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 436808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.