انتخابات سال چهارم هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان سه‌شنبه برگزار می‌شود

زمان انتخابات هیئت رئیسه شورای پنجم شهر اصفهان برای سال چهارم روز سه‌شنبه هفته جاری تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورا مطرح شد.

پیش از آنکه اعضای شورا وارد این دستورجلسه شوند، پنج نفر از اعضا با امضای درخواست کتبی خواستار به تعویق افتادن انتخابات تا جلسه هفته آینده شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با درخواست این پنج عضو شورا گفت: شوراها از لحاظ قانونی زیر نظر وزارت کشور هستند و زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه از سوی این وزارتخانه به استانداری ابلاغ شده و مدیرکل امور شوراهای استانداری نیز در ابلاغی به شورای شهر اصفهان مهلت تعیین تکلیف در این خصوص را تا ۱۴ مردادماه مشخص کرده است.

پورمحمد شریعتی‌نیا افزود: انتخابات هیئت رئیسه سال سوم روز ۱۳ مردادماه ۹۸ انجام شد و هیئت رئیسه برای انجام وظایف خود یک سال زمان داشته است بنابراین باید در مدت زمان مشخص، انتخابات انجام شود وگرنه فعالیت هیئت رئیسه قانونی نخواهد بود.

در نهایت پیشنهاد مطرح شده توسط امضا کنندگان آن تغییر کرد و زمان برگزاری انتخابات روز سه‌شنبه هفته جاری درخواست شد. اکثریت اعضای شورای شهر با این درخواست موافقت کردند تا انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای شهر از دستورجلسه امروز خارج شده و دو روز به تعویق افتد.

کد خبر 436789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.